El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Festa del Paca (Peladet)

Posted by Jordi Alpino 
Jordi Alpino
Festa del Paca (Peladet)
January 20, 2004 03:59PM
Escalada equipada i guapa a Terradets. MOlt variada en les técniques que utilitzem: s'entra per una sostre d'Ae, placa de V+, placa més fácil a protegir, fisureta i díedre final rotllo Montrebei. Via en general fàcil i equipada (fa falta algun friend i xapes recuperables). Molt guapa per l'entorn en que es desenvolupa (el Peladet(una mica més lluny de la freqüentada Bagasses)) i la bona roca. Molt lograda. Rápels per la Destellos (des del cim cal baixar uns 100 metres cap al congost seguint el fil del precipici fins trobar una cadena folrada que t'aboca cap a la Destellos. D'aquí els ràpels no tenen pérdua. Es poden empalmar (4 ràpels fins abaix)).
Per cert Paca, encara no havia tingut el gust de fer una via teva i, després de lo vist, no será la última. Quina em recomanes?
albert
Re: Festa del Paca (Peladet)
January 20, 2004 03:59PM
la festa del paca a montrebei, paret de catalunya, és de les millors de la paret. Dos dies i material abundant. Bona roca en general.

Per cert paca, et dec un big bro i el telf que tinc teu no respon.

salut i sort
Inspector Gadget
Re: Festa del Paca (Peladet)
January 20, 2004 04:00PM
Hola,
Podeu dir d'on podem treure les ressenyes d'aquestes vies que comenteu.
Gràcies
Piju
Re: Festa del Paca (Peladet)
January 20, 2004 04:08PM
Inspector Gadget,has d'investigar una mica més...
L'autor d'aquestes dues vies és el mateix però no tenen rès a veure. Et dono 2 pistes:
Terradets:Bar el Lago.
Montrebei:bar de Pont de Montañana.
Lluis Parcerisa
Re: Festa del Paca (Peladet)
January 20, 2004 04:10PM
I jo t'en dono una altra de pista: mira les Vèrtex publicades que surten totes dues.
Apa!
getillo
Re: Festa del Paca (Peladet)
January 20, 2004 04:12PM
Una mica més de pistes:
La de Montrebei surt a la guia i en una Desnivel d'ara fa un any. A més, l'autor de la web segur que la té perqué la vam fer junts.
Piju
Re: Festa del Paca (Peladet)
January 20, 2004 04:13PM
Ja que esteu tant generosos amb les pistes, aprofito per fer unes preguntetes:
-Material?
-A quina R mola el vivac?
-hamaca o reprisa?
-2 dies complerts?
-crec que la resenya del Luichy està equivocada en algún llarg al final de via, no? (vinga webmasters, perqué no me la envieu o la penjeu a la web?)
-És tan guapa com sembla mirant el pany de paret?
Moltes mercès!, si el Paca encara no us ha pagat la birra algún dia ho farè jo!
Albert
Re: Festa del Paca (Peladet)
January 20, 2004 04:17PM
Material: el que marcava la ressenya estava bé, si vols anar tranquil, algun clau més.

El vivac no mola a cap R, la repisa picazo no dóna comoditats a pesar de ser gran i ample (en baixada) i passes una nit mitjaneta, sense ser dramàtic.
Compta amb 16 hores efectives d’escalada

La ressenya del llibre d'en luichy està equivocada. Si la segueixes arribes a un sostre roig desplomat i una vira merdosa on muntes una reunió precària i ambientada per remuntar petate, i llavors cap a la dreta en A2/3 fins pillar la via altra cop, no mola. Des de la repisa picazo cal buscar un diedre gris a la dreta, pel que m’han dit.

La via és tan guapa com sembla o més.
Piju
Re: Festa del Paca (Peladet)
January 20, 2004 04:18PM
ok, mercès. Nomès falta enganyar algú...
Paca
Re: Festa del Paca (Peladet)
January 20, 2004 04:18PM
jordi alpino:has fet l`única via guapa de les 9o que he obert,malgrat que la de la Paret de Catalunya i la De Roca Regina estàn força bé,per tant,meves guapes ja no en tinc més!!!

Albert:ja et trucaré per el big bro

La via de la paret de Catalunya va costar molt que es repetis,pero els anys i el boca a boca al final funcionen...

La Festa del Paca" de la paret D`Arago també és equipada(5OOmts)però hi ha mes Ae.

Ah!,i la del Naranjo de bulnes,super bonica i equipada(una loteria)
La resta de vies son d`artificial disfrutón i personal...
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login