El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Festa del Paca (Peladet)

Posted by Jordi Alpino 
Marcel
Re: Festa del Paca (Peladet)
January 20, 2004 04:19PM
Algú em podria dir per on va la festa de la Paca de Roca Regina?
/oo\
Re: Festa del Paca (Peladet)
January 20, 2004 05:44PM
A la dreta de la Pere Camins i a l'esquerra de la Gwendal. A veure si ens espabilem una mica...
Jordi Alpino
Re: Festa del Paca (Peladet)
January 20, 2004 05:45PM
Merci Paca!
Ja aniré fent les 89 que em queden. Només demanava algún consellet, alguna perla més...
Jo també entenc l'escalada com algo molt personal. El que fa que una via sigui xula o no és un mateix.
Merci,
Kilian
Re: Festa del Paca (Peladet)
May 12, 2005 07:25PM
en paca te rao la del peladet esta molt be pero totes les feste molen despres d'aquest si les vols coleccinar com alguns et recamano la de la paret d'arago o la de roca regina
Re: Festa del Paca (Coscollet)
May 18, 2005 05:34PM
Hola classics:

He fet algunes "festes del Paca" (montrebei paret d'arago i l'extrem montroig) i m'han agradat molt, pero l'altre dia vem anar al coscollet a fer la "festa" i l'aventura està assegurada. Aproximació desde baix autentica, ambient solitari i paisatge fantastic, peró la via amb roca força variable i practicament desequipada (menys les reunions amb dos spits). Ens varem quedar a 3 llargs del final (suposo que son els més guais de la via ) perque anavem tard. Preveure un dia llarg d'escalada. Sabiem que el llarg d'A2 s'ha de picar peró no ens imaginavem que la resta estigues tant pelat.
Salut i endavant amb les "festes".
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login