El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Nova via: Pare, tinc fred - Montrebei Paret de Catalunya

Posted by Vilaplain 
Nova via: Pare, tinc fred - Montrebei Paret de Catalunya
November 03, 2009 06:40PM
Nova via a la Paret de Catalunya de Montrebei, entre les vies Cuentos del Viento/Salut Marcel i el Diedre Serrano(de la que n'aprofita R2). Via de plaques molt guapes amb roca sputnik(algunes...) i un bonic i aeri tram de fissura a l'últim llarg. Roca molt bona en general(coliflors al rouge montrebeià al segon llarg) tot i que hi ha alguns trams que sonen buits i que l'entrada a la tercera reunió es moooolt guarra; també hi ha un parell de cantos força claus a L1 i L2 on caldra escalar amb carinyu.
Graus i material necessari proposats després de la primera repetició, feta fa un parell de diumenges amb en Xevi Droca i en Harri. Especialment difícil de graduar el segon llarg amb una secció que pot ser complicada a vista.
Més info i ressenya amb calitat a: [vilaplain.blogspot.com]

Espero que us agradi. Bones escalades!!

Marc
[attachment 682 PARETINCFRED_MontrebeiParetdeCatalunya.jpg]


Re: Nova via: Pare, tinc fred - Montrebei Paret de Catalunya
May 17, 2010 08:45PM
Petita i grandíssima via.
Ens ha agradat molt, hem apretat de valent, suat (a pesar del fred i la pedregada), i passat por.
Graduacions exigents, roca en general bona amb trossos memorables. Placa a L3 impressionant, per mi un plus per sobre de la graduació. Porteu ganxo si no aneu bé al 7a. Els tricams poden anar bé

Enhorabona Marc
Edu, MAnu i albert.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login