El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Tempesta Nocturna

Posted by David Athos 
Tempesta Nocturna
May 30, 2004 11:47PM
Buenas companys, aquest finde el Paco Vargas i jo vam anar a repetir la tempesta, a la paret de Catalunya. Fantastica via que surca una zona magnifica de la paret i que te una mica de tot, i et deixa amb un gran regust, essent mantinguda fins el final. Per la repeticio vam fer servir 1 joc sencer de camalots, 1 joc sencer d´aliens 2 v´s normals i 1 universal curt i un joc sencer d´empotradors. Aprofito per saludar la cordada que ens vam trobar a la via de la penya del simbarinai, gent de puta mare. Salut companys i a tibar fort!!
poca cosa
Re: Tempesta Nocturna
June 03, 2004 09:32AM
Vaig començar a fer-la abans de les pluges de cap de setmana, peró una equivocació (després evident) ens va dur a la mala vida, d'on vaig flanqueja al diedre gris; una solució acceptable després de la pèrdua de la via. Vam dur claus peró no els vaig utilitzar en tot el recorregut (3 llargs de la tempesta). Es possible fer la tempesta sense clavar? Quin grau obligat surt? A quin llarg s'ha de clavar?
verticualidad
Re: Tempesta Nocturna
June 03, 2004 10:02AM
La majoría nomès clava un pas al 1º llarg, a l'entrada de la via, al llavi del desplomet sobre la bauma. Ho vas fer sense clavar en lliure o ja hi habia el clau posat? En aquest fòrum es parlava de deixar-hi un pitó de via, però potser ja no caldrà...
albert.
Re: Tempesta Nocturna
June 03, 2004 08:12PM
fa 4 setmanes hi havia un pitó al lloc que dius, uns amics la feien mentre nosaltres estàvem en una via propera. Ara potser (?) no caldrà pitonar duent 2 jocs aliens.
Per cert, vaig perdre un gat five ten anasazi a la baixada per Montanyana. Si algú el troba, mil gràcies per deixar-lo al bar de Montanyana o per deixar el missatge.
salut i sort. ganxets.
oscaraleman
Re: Tempesta Nocturna
June 04, 2004 07:16PM
Albert el teu peu de gat el vaig veure al parking del pantà (Montañana), a sobre d'un dels rocs grans que hi ha, era un fiveten de velcro 8 uk, el 16 de maig.
gerebr
Re: Tempesta Nocturna
June 04, 2004 08:26PM
Fa un anmy vaig fer la tempesta i no vam portar martell, el grau obligat 6b i ens va sortir tota en lliure menys un pas d'A0 al primer llarg, el buril de l'A0 tenia un cordino llarg, sense ell xungo.
Albert
Re: Tempesta Nocturna
June 07, 2004 05:56PM
Grau obligat 6b però en lliure sense contar l'A0 q surt?
gerber
Re: Tempesta Nocturna
June 08, 2004 07:07PM
Segons el meu perè:
L1:6b A0 1pa i 6b+
L2:6b
L3:6a+
L4:6a
L5:6c
L6:5+
L7:.6b+
L8:5
L9:5+
L10:6a
L11:5
l'A0 és possible en llure xò t'agafa fred, placa de regletilles.
A veure qui la força del tot!! Ganes!
tempesta
Re: Tempesta Nocturna
February 14, 2005 10:23PM
hola
dissabte vam anar a la Tempesta. No duiem martell i sí un joc d'aliens complert, un de camalots fins 4, i dos de tascons.
Per mi 6b obligada si no pitones (1er llarg)

Penso que podria ser:
L1:6b 1pas A1 al burí, i 6c o 6b 1pAo
L2:6b i 1pas A0 al sortir de la R
L3+L4:6b i 1pas A0 al començar L4 en un burí
L5+L5bis:6c(placa fina burilada)
L6:5+
L7:.6c (bavaresa, la part dura els primers 2 mts)
L8:5+
L9+L10:6b 1pA1 en roca dubtosa (variant directa sense flanqueig a la dreta)
L10:6a
L11:5
Paceman
Re: Tempesta Nocturna
October 10, 2006 11:09AM
Si que aneu forts! Vam anar el dissabte passat. Ens va sortir gairebé tota en lliure, excepte el bombo del primer llarg i el començament del segon, però apretant molt!. La via està amb parabolts on hi havien burils (lo de la tercera reunió no m'hi vaig fixar). En general estan ben ficats encara que sembla que en alguns llocs no s'han mirat molt la ubicació pels que van en lliure perq hi han vegades que els xapatges costen moltíssim, rollo llançament. La gent orangutana no tindrà problemes.
El pas clau del primer llarg tenia una "P" així que de moment es pot fer sense pitonar.
El segon llarg té un començament inhumà. M'agradaria saber com ho fan aquells que diuen que és 6b, potser s'ha trencat algun canto però vaig estar provant una estona i no li vaig veure color. En A0 no problem.
Al péndul no ens i vam entretenir però es veia superfactible en lliure. Sorprèn molt que els aperturistes acabessin aquest llarg així i el 6a regalat en comparació als V+ de sota.

Vam acabar la via gràcies al Josete i l'Albert (perq vam perdre l'únic frontal que portàvem i anàvem amb horari de pringadors).
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login