El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

FESTIVAL DEL GANCHO ED-A4

Posted by el paca 
FESTIVAL DEL GANCHO ED-A4
June 27, 2010 08:44PM
Nova via a la paret de catalunya entre la "Nice day" i la "Un ull de la cara",per un AMPLISSIM pany de paret que encara quedava verge.
1ª asencio el 26-6-2010 pere "TRONKO" i "PACA" despres d`un mes i mig de feina continuada,5 vivacs a la paret i tota mena de mal temps.
VIA DURA( no es una "via paca" ja que els llargs difícils el ha obert en "Tronko"
L1:A3 ,45 mts (feina i nmolt variat
L2:A3 sup 42 mts (gantxos i expanding suicides...r2 en una cova)
L3:A2-IV sup.25 mts (Xemeneia per la cova i travessa crocanti
L4:A3,A2.45 mts (una feinada!)
L5:A1-IV sup 5o mts (Apurable tot ell en lliure 6asup)
L6:A2. 40 mts (fisura de feina)
L7:A2-A2 sup 30 mts( mes fisura ,mes feina i anclas show)
L8:A4-V sup Expo.50 mts (festival del gantxo,lliure obligat)
En tota la via han quedat 13 expansions en tirades,concentrades en les 4 primeres tirades,despres està neta.
Les reunions estàn trotes equipades amb 2 parabolts (posatts a ma) ialgun buril,menys la 1ª R (3spits) i la 2ª (cal muntar-la sencera a dins la cova)
s`han fet servir NOMNES 12 ploms,aixi doncs es prega no usar-ne més a fi de conservar el grau de la via.Portar material de big wall i Ancles i xapes recuperables.
calcular 3 o 4 dies per repetir-la.te 325 mts de recorregut.

L `últim llarg es serios:el tronko s`ha sortit per ser la primera via d`artifo que obria,es un valent i un MESTRE amb els gantxos,jo hem pensava que ja ho havia vist tot en artifo...Aquest llarg i el segon son oberts per ell i basicament son gantxos increibles,i ES OBLIGAT fer gantxos per que la roca es...be,ja he piat massa....afileu be els gantxos!!!
Aquesta es una via MONTREBEI 3.0 (es lo mateix que 2.0 però amb gantxos) i te pot i premi per futurs repetidors.
Proxima resenya al vertex.
Re: FESTIVAL DEL GANCHO ED-A4
June 27, 2010 11:02PM
Mare meva Paca. Només de veureu's per allà ja flipava. I després de sentir el martell tot el dia picant ja vaig imaginar-me el que obrieu. Per cert! El primer xusco que vau tirar hem va fotre un susto de Déu.

Per cert, el meu mail és luisparcerisa@yahoo.com apuntal i quan tinguis un forat a l'agenda ja et queixaràs.

Enhorabona i fins aviat.
Re: FESTIVAL DEL GANCHO ED-A4
June 27, 2010 11:39PM
Enhorabonaaaa!!
Re: FESTIVAL DEL GANCHO ED-A4
June 29, 2010 03:32PM
Felicitats màquines!!! via mantinguda i d'estil personal!!
lo Tronko ha fet un doctorat en artificial extrem sobre roques toves amb aquesta via!!! ara no hi haurà qui el pari!!
per cert, que li posa als ganxos cutres per a que no li petin??? no l'entenc!!
Re: FESTIVAL DEL GANCHO ED-A4
June 30, 2010 01:09PM
enhorabona maquinilles !
fa por només de sentir-te

mus veiem aviat. salut i sort. albert
Re: FESTIVAL DEL GANCHO ED-A4
June 30, 2010 04:16PM
...to juro per la meva filla,Albert, que fa molta por!.....
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login