El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Caseta del Prat de Montrebei, Ballada!

Posted by Der kletterer 
Caseta del Prat de Montrebei, Ballada!
April 07, 2009 12:11AM
Avui ens ha despertat el propietari amb la hormigonera. La caseta que hi ha al costat del Prat de Sant Llorenç, que ens ha servit de vibac a molta gent (sobretot als que no tenim californies) en breus estarà tancada. Avui ja han posat una balla que tancarà l'accés per la pista. Quin bajón! Ho dic per si algú tenia l'intenció de passar la setmana santa allí, que no hi compti.
Re: Caseta del Prat de Montrebei, Ballada!
April 08, 2009 10:24AM
Però no es pot entrar ni al prat??
Re: Caseta del Prat de Montrebei, Ballada!
April 08, 2009 12:12PM
Que va tio, estaven fotent una porta just a l'entrada del camí, allí quan gires a ma esquerra. Jo hi torno aquest finde, ja informaré. Però vamos,quan vam acabar la via dilluns ja hi havia la valla mig feta. Quin drama! Al damunt el paio em ve dir que si estavem interessats que ens la llogaria, no vegis! No ho vaig entendre bé, pero crec que l'estaven arreglnt perque hi havia d'anar a algú per fer una replantació d'Alzines o algo així. No se res més. Bueno, doncs a fer vivaquillos al prat de Sant llorenç, quin remei!
Salut bous!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login