El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Nazgul montrebei

Posted by pep 
Re: Nazgul montrebei
November 03, 2006 08:42AM
Estic força d'acord amb Rename, jo tb vaig clavar 3/4 peces a l'A1!! tb penso que no pot ser mes de 6c, pero ja ho deixo a criteri dels mes frikis!!

Tb estic d'acord que la reunió que marca a mitat de xemeneia damunt del bloc empotrat no hi ha res, el bloc no es veia molt segur i pots clavar un bong en l'únic forat que hi tens, sino recomanaria continuar la xemeneia fins arribar a una reunió amb pitons que hi ha abans del flanqueig!! se que s'ha fet!!

via molt recomenable, això si, jo agafaria quelcom més que els aliens!!
apa, salut i tibali fort.

Re: Nazgul montrebei
November 03, 2006 04:36PM
Jo la vaig fer fa un parell d'anys amb el willow i ens va sortir a vista als dos, a mi em va semblar 6b+ el que passa és que és un 6b+ tècnic de ficar-si bé. Si tens una mica de traça ficant emportas no cal portar claus, pq està tot matxacat de clabar i bueno que entren la mar de bé tascons i aliens. És una de les vies que més m'han agradat a montrebei, i si que val la pena fer-
la en lliure.
Re: Nazgul montrebei
November 03, 2006 05:53PM
Gràcies a tothom. Ja piaré què tal. Al final el finde m´han fallat els plans i haurà de ser un altre cap de setmana. Lo de fer-ho en lliure, ja veurem, que jo no vaig tant fort!
Re: Nazgul montrebei
May 07, 2008 05:53PM
la varem fer l'altre dia i no calen claus...l'A1 ( si no us voleu deixar les cames) es acosellable protegir el factor 2 desde la R ( es pot ficar un alien vermell penjant-se al clau de la R, entra a caaaldo). El pás deu ser un passet de bloc de 6b/6c i la resta del llarg és maquíssima.
Re: Nazgul montrebei
July 22, 2008 11:15AM
Ahir vam fer la Nazgul. Vía molt guapa, especialment el 2n llarg, antològic, que es pot empalmar amb el següent sense grans fregaments i muntar R a un clau+ friend 2 a peu de la xemeneia del 4t llarg. Així, ja es pot fer directament tota la xemeneia següent del tirón. L´A1, crec que ni p´atràs és 6b/c, si no 6c/+ segur. El tirón que has de fer per pillar el canto de la babaresa i sortir, ja deu és 6b/+ (amén del pinyo contra la repisa que et jugues, tot i estar amb dos claus de la muerte), i després tens un repós però encara et queden 5-6 metres de tibar-li en fisura/babaresa que no tenen molt de canto ni res de peus. Nosaltres vam tirar en A1, i no cal clavar, i es fa guai.
Material que duiem: camalots 0.75-3 repes (i els poses, sobretot el del 3) i joc d´aliens (semàfor repe), i joc petit de tascons. 8h.
Per cert, a l´A1 hi ha un tascó de més, que em va volar l´alien blau (deu estar a peu de vía...) i jo darrera, sacant del tascó, i no hi va haver qui el tragués.
Resta de llargs de xemeneia de Monrebei, sense seguros i amb algún tram de por-que-petarà-la-pedra, però puntuals (final de la xemeneia 4t llarg, 5è algun tramet; després de l´A1 herbós-terrós-lleig).
Molt recomanable.
Gil
Re: Nazgul montrebei
August 29, 2009 03:41PM
Jo la vaig fer el 2001m amb en Toti , l´A1 ens va sortir en lliure diria 6b+ una mica expo ja que no entra res del tot b !!!! Bona via de diedres i algun llarg de bavaresa forç bona .
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login