El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

el Buit del Mestre Tei Chi

Posted by willow 
el Buit del Mestre Tei Chi
April 02, 2012 01:21AM
Avui l'hem fet amb el Pere i ens ha agradat molt. No se perquè, ens pensàvem que seria més rostollera i què va! Té algun tram trencat (com gairebé totes), molts trams compactes i disfrutons (com bastantes), xapes i claus posats per anar en lliure (com algunes) i algun seguro de més (com moltes de les últimes). Des de fora, en la perspectiva de la paret, no he vist si s'acosta massa a d'altres (buenu, el primer llarg si) i si segueix un traçat lògic. Des de la via, el recorregut sembla prou lògic.Tot això la fa recomanable. He dit coses bones i d'altres que potser no compartiu. Mira, m'ha sortit així. Espero que us quedeu amb el que us agradi, i el que no, que us faci reflexionar (reflexioquè?)..

Portàvem 16 cintes i els aliens repetits potser no calen si us esforceu una mica en posr tascons (jo no ho he fet i he hagut de fer alguna excursionilla). El camalot del 3 i el del 2 repes, potser tampoc. El primer llarg, tot sencer (trave en baixada trencada inclòsa) fins a la reunió, potser si que és 6c. Jo hi he parat un cop i he posat la cinta de l'Ae en Ao des de la corda. El segon potser no arriba a 7b alliberant l'Ae per la dreta una mica. El tercer és guapo i tranqui. El quart al igual si que és 7a. El cinquè em sembla bastant puta però alliberable (7c?). Fins a sota l'Ae potser és 7a (però jo no he pogut). El sisè molael pati (però també m'he fet el meu Ao). EL setè és puta entrant a la reunió (al troç de baix ja m'he pillat, anava encès com un all).El vuitè al rotpunc i a vista (V+, de segon). El novè també és molt guapo (i també m'he pillat). Aneu al lloro amb el canvi de R, no tireu amunt! I l'últim em sembla que també es pot fer en lliure i no crec que sigui més de 6c ( s'hi veia algun canto; l'altra cosa serà que aguantin),

Buenu, espero que us hi animeu. Avui ha fet sol però ha corregut l'aire. En un dels bastants passos en què m'he vist pillat,, han saltat dos paios fent salt base. Que cabrons! Anaven amb les ales i han obert súper avall! Jo els he sentit, però tenia altra feina, però al final m'he pogut girar tranquil·lament i he vist com aterrraven al costat del riu.

Salut i sambari!
[attachment 1080 montrebeymestreteichi.jpg]


Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login