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Antonio Garcia Picazo

Posted by roger 
Antonio Garcia Picazo
June 05, 2013 03:23PM
[attachment 1192 SCAN0049.JPG]
Ressenya actualitzada de la via, la linea de la via és molt bona però igual és la via que té més expansions de paret de catalunya. Amb 1/4 part dels seguros seria una bona via. Ja sé de quin any és i que és la primera via oberta en solitari i tal i tal però hi han altres via anteriors o de la mateixa època que no tenen res a veure!

Apa Salut!


sam
Re: Antonio Garcia Picazo
September 20, 2013 01:52PM
Dijous dia 19 de setembre, vam anar a repetir aquesta via sense martell. Al segon llarg, on hi ha l'artificial de A1, després de pillar el primer pitó de l'artifo, i posar un alien per anar a caçar l'altra pitó, al company li va saltar l'alien 3 cops. El tema és que al tercer cop de saltar l'alien, el pitó de sota també es va arrencar i tot va quedar amb un ensurt. El pitó arrencat es va tornar a posar, pican-lo amb una pedra per poguer abandonar.
Per tant si algú la va a repetir aquesta via , QUE PORTI MARTELL per repicar aquest pitó, i no estaría de més portar algún pitonillo ja que creiem que aquest tram de "A1" li falta alguna peça.
Més info blog "pastes de pedra"
Re: Antonio Garcia Picazo
October 01, 2013 04:13AM
Hola!,,,Roger y Sam, cuando se da información de una via u otra, una es tan diversa como todas las demas, y más en Mont Rebei, que parece ser que se ha convertido en la morada de los Dioses, y a la sazòn que me limito, no es otra que a las lineas escritas en vuestra piada.
Roger esta claro, por vuestra renovada RESEÑA, que si la efectuasteis tal como la indicas, que hay mucho tiro pegado por esos mundos de Dios, y supongo que a tanta chatarra dejada por la via a más de 4 piezas le habreis hecho ascos, y habreis pasado de ellas, de todas maneras se trata en la actualidad y desde hace mucho tiempo de una bonita via y gran Clasica del lugar, con un numero incontable de repeticiones, que se han ido sucediendo una tras otra durante estos 31años desde su apertura, y si no fuera por esa raza, para mi un poco confusa de escaladores de los 90 en adelante, que se subian còn el martillo en la cartuchera junto al burilador en el bolsillo para que no se les viera, estaria seguro un poco más limpia. Claro que la ventaja de todo ello, es la limpieza de agarres inestables y la imposibilidad de embarcarse en fregaos mas gordos, (entiendase po perderse), Tuve la fortuna de realizarla antes de que saliera su publicación, y te puedo asegurar que no habia tanto hierro puesto, pero amigo mio a todo ello hay quien le llama PROGRESO.o dicho de otra manera con el CLERO HEMOS TOCADO
Sam, en tù caso es lo contrario, por ir de pardillo y creertelo todo PRINGASTEIS, como he pringao Yó en más de 4 ocasiones, y como muchos saliendo con el rabo entre las piernas. Es una verdadera pena que no te puedas fiar en la actualidad, ni de la camiseta que se lleva puesta, aunque por suerte la experiencia sigue valiendo un grado.
sam
Re: Antonio Garcia Picazo
October 03, 2013 02:09PM
Hola Rokiski,
amb la piada que vaig fer només pretenia INFORMAR als escaladors ,pardillos i no pardillos, que vigilin amb aquell pitó de la via, que es molt fácil que s'arrenqui i provoqui un acccident.
Gent com en Roger,Willow,Kim,Gerber........ quan treuen la resenya d'una via clàssica apurada en lliure o renovada com dius tu, están INFORMAN a la resta d'escaladors que hi ha la possibilitat d'afrontar aquell itinerari d'una altra manera. Digue-li com vulguis, però per nosaltres és una evolució i un repte, el fet de poguer escalar aquell mateix itinerari 25 anys després, sense martell i asumin les conseqüencies.
Com tu dius l'experiència és un grau, (el grau també te'l dona l'èxperiencia), i per aquest motiu i a nivel d'INFORMACIÓ,sempre portem plan b i c a la butxaca, de manera que un cop al terra, vam optar per escalar una altra via veïna, i la pringada no va ser tal.
Bones escalades!
Re: Antonio Garcia Picazo
October 07, 2013 05:14AM
Hola Sam,
La informaciòn que das en tù post me parece fenomenal, y si algo tengo que decir no es más que agradecertelo, para eso sòn los foros, para contactar y dar a conocer, la mas actualizada información de tal o cual via, asi como el estado de lugar o lugares, al igual que el intercambio de opiniones (entiendase como comunicación).
Mi CRITICA se la hago directamente a Roger, que antes de acabar su piada, realiza una serie de inconcurrencias, que a mi entender están pasadas un poco de rosca, y que se inclinan en un mucho de prepotencia, un tanto de vanidad y otro tanto de vacileo. Los que llevamos unas cuantas decadas trotando por hay, fuimos los primeros en eliminar el martillo amarrado a nuestro arnes, nosotros no "SUFRIMOS" el cambio, fuimos los que "REALIZAMOS" ese cambio, sin más consigna que la de respetar no tan solo a la flora y a la fauna, si no tambien a la roca, para el buen disfrute de todos. Amparandanós en la ley no escrita de utilizar solo el burilador en la apertura de las vias, y solo como el ultimo de los recursos, gracias al buen hacer de casi todos las mejores y mas extremas rutas que existen en Mont Rebei estan abiertas en la decada de los 80 y mediados de los 90, actualmente este lugar se va pareciendo poco a poco por culpa de la saturación y la falta de escrupulos por parte de algunos, en el laberinto de vias como en la Roca dels Arcs, Los Terradets, etc. etc.y que solo conduce al mayor de los desastres.
No Roger,,,¡NO!. Antonio no puso tanto hierro, pero parece que eres el unico que no sabe, que el tiempo lo cambia todo.
AAHH,,, por cierto si no recuerdo mal, en la primavera de 1983, más concretamente en el mes de abril, Miguel Alusìn y Yò la realizemos en 6 h. mas o menos,,,
nil
Re: Antonio Garcia Picazo
November 21, 2017 11:22AM
Naltros la vam fer fa un parell de mesos, ens va semblar una via xula però com bé diu el Roger li sobra ferro per un tubo, per tant estic del tot d'acord amb el que diu.
Vam forçar l'artifo aquest que dieu de L2 amb dos o tres pegues, creiem que surt 7b+...
Ah, rokiniski, si que li vam fer "ascos" a algun que altre ferro com tu dius. ja que no es normal que en un llarg de montrebei per molt que s'hagi obert en solitari o fent el pi hi hagi més de 30 xapes (parlo del 7a aquell de dalt de tot).
amb lo unic que estic d'acord amb tu rokinisiki es que els forums aquets van bé per saber coses com aquetes, a vere si la penya s'enrolla i torna a escriure aquí, que és molt útil!
per cert, felicitats per fer-la en 6h! naltros vam trigar-ne 8 o així
salut i a tibar-li!!
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