El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Caos Rampant (Montrebei)

Posted by Gerber 
Gerber
Caos Rampant (Montrebei)
November 29, 2004 11:06AM
El dissabte passat vaig escalar la caos rampant jo sol, la via és bastant guapa en general té 400 i pico metres i una dificultat de 6b i A1 .L'A1 són 2 passos i se li veu color per anar amb lliure. La via està equipada amb 7 spits i 11 claus. Jo vaig portar encastadors, 4 claus (vaig clabar per reforçar reunions sobretot, i en vaig posar 1 al A1) i mola dur moltes bagues llargues pq hi ha moltes reunions amb sabines (cutres per cert).
Té llargs molt guapos de placa i finillos destacant el 10è llarg que és alucinant, un dels més guapos que he fet a montrebei (si, el de la foto del teixidó al desnivel)
Per altre banda també té algun tram cutre (els últims metres de la via es cauen a catxos). En quant a l'horari vaig tardar 5h i 10 minuts.
- Els claus son prescindibles si es va en cordada
- l'A1 té un clau que vist des de sota fa pànic, el toques i es mou, sembla que vagi a sortir però tranki, quan el veus per sobre, per dintre està ven recargolat i no surt ni en conya.
Ah l'ultim que va passar per allà s'hi va lluir deixant colilles de cigarro a als forats de les reunions, GUARRO!! jo també fumo eh, però almenys me les poso a la reixeta de la motxilla.

Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login