El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Pont Montrebei, Tempesta Nocturna i Torrades amb all

Posted by Gerber 
Molta activitat durant aquest pont a Montrebei. Sembla que tothom s'hagi posat dacord per anar-hi.
S'han repetit vies clàssiques com la CADE, la Latin, la Paul Lalueza, el Diedre Adoubert o el Diedre Gris amb 6 cordades al divendres! També però s'han repetit vies no tant freqüentades com el Fil d'Aiadne, Delfos, la Picazo o Alicantropia. Segur que hi ha agut més activitat que m'ha passat per alt.
Jo vaig escalar la Tempesta Nocturna i Torrades amb all.
La primera molt guapa i forçable durant casi tot el seu recorregut amb una màxima dificultat de 6c i un A0 al primer llarg. Vam utilitzar un joc de friends, tascons, i bagues llargues, i no ens hagués anat malament un friend del 4 o del 5, vam tardar 5,30h. Cal destacar la bellesa del llarg 7 amb una babaresa de 45 metres del tot yosemítica. Molt recomenable, mantinguda i roca bona de montrebei.
La Torrades amb all és guapa amb bona roca, però la lògica la té al cul amb algún xapatge comlicat al penúltim llarg. El 7b+ segur que és dels més fàcils del país.



Edited 1 time(s). Last edit at 11/07/2006 09:56PM by foroman.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login