El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Spartans, Montrebei

Posted by albert 
Gerber
Re: Repetició spartans (montrebei)
April 25, 2005 02:20PM
Els graus em van semblar:
L1: 6b+
L2: 5+
L3: 6b o 6b+
L4: (vam forçar una mica) 6c fins una mica més de mig llarg (on hi vam deixar un clau, 6 o 7 metres per sobre del segon clau que vau deixar vosaltres) i després seria 6b+ amb punts de repòs sobre ganxos per poder clavar fins a la R. Per nar amb lliure lo xungo és abans d'arribar al sostret de baix, on em vaig jugar una bona pinya, a dalt no és tant xungo però com que no hi ha res i no es poden posar empotras, em vaig haber de penjar per clavar.
L5: 6b, A3 (3pa), 6b
L6: 6c
L7: 6c+ (deu ni do per sortir cap a l'esquerra)
L8: 6a+

gerber
Re: Repetició spartans (montrebei)
April 25, 2005 04:05PM
ah, al llarg d'A3 que a la ressenya hi posa 6c+ al costat entre parèntesis, no ho vam encadenar però ens va semblar més xungo
albert
Re: Repetició spartans (montrebei)
April 25, 2005 07:44PM
hola Gerber i Willow
a la ressenya anaven entre parèntesi els graus fets pel segon de corda, i en artifo la cotació del primer obrint.

L1, pas de bloc. El clau el vaig posar jo de segon perquè la caiguda era lletja (el Tato va obrir-lo en lliure amb una merda d'alien, jo vaig penjar-me de segon)
Guai a L4, a nosaltres ens va semblar molt difícil. El vaig obrir amb molts claus (artifo) i despitonar tant va impedir al Tato forçar.
L5, cotat de segon amb una "penjada" per despitonar, fent moltes ziga-zagues a l'esquerra (potser m'he penjat a la ressenya: no haig de cotar quan em penjo).
L7 té un pas cabró i obligat en lliure al canviar de diedre (6c o 6c+) tant pel primer com pel segon
L8 el vam fer mig de nit... probablement tens tota la raó.

Sento les incorreccions. No em molaria que algú es fes mal a les nostres vies.
I ja temo repetir les vostres... segur que el grau apreta.
Seguint amb la immillorable costum d'en Paca, teniu una birra pagada per la primera repe.

gerber
Re: Repetició spartans (montrebei)
April 26, 2005 09:41AM
Guai, doncs a viam si repetiu les nostres vies, ens fa molta il·lusió que les faci algú, són guapes eh. Ja quedarem per fer unes birres plegats, apa.
willow
Re: Repetició spartans (montrebei)
May 25, 2006 04:15PM
Bones a tothom. Quatre consideracions:
- Xapó als seus obridors, ja ho vam dir en el seu moment però no està de més repetir-ho!
- No se ben bé perquè però em va agradar més la Totxaires, que és també una miqueta més exigent.
- S'ha de portar alguns claus, i si n'abandoneu un parell més al 4t llarg, després de la feixa, aquest podrà sortir amb lliure i no molt difícil(6b o 6c)i amb una pedra excel·lent. Nosaltres ja n'hi vam deixar dos a la tirada i dos més a la reunió, que ara està montada.
- Feu una ullada al fòrum que ha obert en Ganxets sobre el pitonar a Montrebei, crec que és molt interessant el que hi diu.

Apa doncs, Salut i autodeterminació!



Edited 1 time(s). Last edit at 06/18/2008 11:53AM by foroman.
Re: Spartans, Montrebei
April 29, 2011 08:44AM
El dimarts passat vam fer la via

primer dir que la via és molt bona i a mi em va semblar molt dura també! Vam passar com vam poder així que no vam alliberar gaire res.

afegir que en el cinqué llarg hi ha un pitó just avans de començar l'A3 i a la 5a reunió està equipada amb dos pitons. Tenia tota la pinta que algú s'havi baixat d'aquesta R, ja que hi havia maillos a les Reunions 4 i 5. Comentar que en el 7e llarg costa trobar el punt on s'ha de canviar de diedre.

comentar que els graus proposats per el Gerber ens van semblar molt marcianos, tema material el que es tracta és d'anar fort perquè tampoc es pot protegir molt, amb fissurers un bon joc de micros i camalots fins al 3 més un joc de ganxos i uns 10-14 pitons es passa i vam tardar unes 11 hores!

Felicitats als obridors!



Edited 2 time(s). Last edit at 04/29/2011 08:52AM by roger.
Re: Spartans, Montrebei
May 02, 2011 11:50AM
repetició ahir de l'unai i el mikeltxo, tota en lliure i a vista.
Llargs d'artifo per l'unai, el primer cotat de 7b (aconsella clavar al començament quan pots fer-ho amb relativa facilitat, més amunt ja costa, i passat el sostret entren bons fisus), i el segon de 7a on clava dos cops.

no m'ha explicat quina poció màgica duien...
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login