El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Pintura al camí de Montrebei (Cat)

Posted by willow 
willow
Pintura al camí de Montrebei (Cat)
April 26, 2005 04:12PM
Només volia deixar clar que no m'agraden gens les marques amb esprai carbassa fluorescent que algú ha fet a l'aproximació des del prat d'Àger, i a l'últim troç de la baixada.
Suposo que ho ha fet amb tota la bona intenció del món, però el que no sabia aquesta persona, és que si per alguna cosa s'ha caracteritzat el congost des de sempre, ha estat pel seu caràcter salvatge, on t'has de buscar la vida(a l'aproximació, a la paret i al descens), i que si comencem a marcar amb pintura, desvirtuem l'essència d'un dels racons més màgics de les nostres contrades.
Des d'aqui convido a aquesta persona i a qui llegeixi això, a intentar reparar aquest danyi evitar mals majors.
Per altra bnda, els cordillets que hi ha lligats als matolls arribant al prat d'Àger com si fossin fites, també ens van fer bastant mal d'ulls.

Sapiguent que la muntanya és de tots: bèsties, escaladors/es, senderistes... i altres tipus d'éssers, intentem respectar-nos!

Ara que ho rellegeixo, em sembla que ha quedat com una miqueta esquerp l'escrit, ho sento.
Salut!
Re: Pintura al camí de Montrebei (Cat)
April 26, 2005 05:58PM
el que no entenc es que les marques són per al camí d'aproximació a la paret, per tant sembla llògic pensar que les ha fet un escalador, encara que em costa molt de creure. Si fossin per a la baixada, sería una guarrada igualment, però almenys tindría un sentit.
No serà que han fet algún raid d'aquests "d'aventura" per allà?
El que és veritat es que canten molt i les pots veure perfectament fins i tot desde l'última reunió. Un suspens al responsable!
Ignasi
Re: Pintura al camí de Montrebei (Cat)
May 02, 2005 11:22AM
Nosaltres hem estat aquest cap de setmana i tb sens ha remogut l'estomac. S'hagues pogut pintar els ous!!! Per cert, molt d'ambientillo a la pared. Penya a la totxaires, a la sopa de farigola, a la plagabolts, sembla que s'anima la cosa ... Apa, a tibar-li!!

I el de la pintura com diu el willow q si us plau hi posi remei!!! kagun cony!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login