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Montrebei, Gran Diedre Audoubert

Posted by Luis Ave de Verde 
Luis Ave de Verde
Montrebei, Gran Diedre Audoubert
January 19, 2004 09:00PM
Via de tall clàssic però pel meu parer no tan maca com el diedre gris. Roca delicada en molts trams, sorra en d'altres i matolls en bastants llargs. A pesar de pringar amb l'horari per sort bufava un vent que ens va salvar del sol. El primer 6b em va semblar 6a però el vaig fer de segon. L'offwidth jo li posaria 6a doncs és molt técnic, has d'anar pujant canviant constantment de postura. El 6b+ del final jo li diria 6b i està bastant equipat i s'ha d'anar amb molt de compte doncs la roca és poc fiable.
Per descontat, tots aquest sisens es poden fer en artifo (A1). Amb friends i tascons es pujar bé encara que poden anar bé els pitons per reforçar alguna reunió. També calen plaquetes recuperables.
Un consell, si hi ha més cordades no us hi foteu!!!
i crec que això serveix per tot el congost.



Edited 1 time(s). Last edit at 06/18/2008 09:38AM by foroman.


diedro Audobert
April 27, 2005 05:32PM
La repetimos el domingo, muy guapa con mucho canto en los diedros y vertical.
Empalmamos largo uno y dos,tres y cuatro, (cuerdas de 50 mts).
El ofwidth del sexto largos nos hizo sudar, hay tres buriles (llevar plaquetas) lo encontramos mas duro que el V+ de la guia, hace poco he repetido la Haus y la Santacana de la Momia y me parecieron mas faciles que este. El penultimo largo se puede hacer en artificial sin clavar, 5 seguros, en libre pone 6b pero tambien nos parecio mas duro. Casi todas las reuniones tienen dos seguros y se pueden reforzar bien, no clavamos en toda la via. Algún tramo con roca cutre pero no pasa a mayores, llevamos un juego de empotradores y otro de friends, casi no utilizamos piezas pequeñas tambien nos fue muy bien excentricos grandes 8 y 9.
Por cierto alguien ha repetido esta via y la del cuervo,¿que ofWidth es mas chungo?, si este es V+ no me quiero ni imaginar el otro que le dan 6b, ¿hace falta friend gigante?.Hasta luego.
ganxets
Re: diedro Audobert
April 27, 2005 09:58PM
El off width que mencionas (el de los buriles del Audobert ) está cotado de 6c en la guía de Luichi y X Buxó. Originalmente cotaba V+/A0, y según algún clásico, un V+ duro...
El de la Corbeau cota 6b moderno, y antiguamente le daban V+ a secas. Es menos difícil peró más psicológico. Si no quieres sufrir, llévate un camalot del 4'5 o del 5. El camalot del 4 baila como la aguja de una brújula. Encontrarás un clavo atómico antes de la sección difícil. No te apures, controlando los nervios no planta guerra excesiva.

El penúltimo largo de Audobert marcará 6b... pero es un buen 6c, especialmente después del tramito desplomado, ya en zona de placa con fisurillas.

Si te gustó Audobert, te encanatará Corbeau, quizás la mejor en su estilo. Vale la pena emplamar largos, y tampoco requiere ningún clavo a condición de llevar el consabido juego de aliens, un juego de tascones y uno de camalots hasta el 4 (4'5 si te agobia el off width). Si se trata de vuestras primeras visitas a Montrebei se aconseja una maza y 4 clavos por cordada.

salut i sort.
Faif
Re: diedro Audobert
April 27, 2005 10:50PM
El del diedro Audoubert yo diría que es técnico y el del Corbeau físico aunque los hice con un espacio de tiempo más que considerable y supongo que mi estadp de forma no era el mismo. De hecho el Audoubert me salió todo a vista mientras que la del Corb algunos 6b que hay antes del offwidth se me resistieron... ¡Habrá que volver! También la del corb fue la primera y la Audoubert creo que la última o de las últimas.
ferrans
Diedre Audoubert
April 23, 2006 08:48PM
Primer intent falit per culpa d´una pedra al primer llarg, que ha saltat i saque de 20m. A l´Albert, gràcies per tot, si no encara estaria amb l´arnés posat. Només ha sigut la contusió, i no hi ha res trencat.
Gràcies de nou!
Diedre Audoubert
November 01, 2006 09:43PM
Guapa via, força pitonada. Amb un joc de friends i aliens, i algun tasconet es fa. Cal una plaqueta recuperable per a la segona reunió!!
L´A1 surt sense clavar tot i que a dalt de tot hi ha un clau que aviat ja no hi serà (no sé com m´ha aguantat! De totes maneres tibant-li molt i amb un parell sortiria... pero jo l´he fet en A1 i no pas en 6b+! Sóc un cagueta).
L´off width, res a veure amb el de la Corbeau. Més tranqui, tot i que agobia lo seu; però com a mínim tens 4 seguros que relaxen psicològicament. Jo l´he fet en part com a diedre, perquè trobes cantillo per fora.
Apadiós!
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