El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

estrella pirata Montrebei

Posted by wilow 
estrella pirata Montrebei
October 24, 2006 08:36PM
Aquest cap de setmana li vam parir l'atxasso!
Molt, molt guapa. A veure si desenganxeu els dits del teclat i us poseu a apretar gotetes d'aigua, colla de pencus!

Salut i autodeterminació!

PD: Moltíssimes felicitats a la gent que la va obrir, que es veu que va ser més d'una cordada ... :-)



Edited 1 time(s). Last edit at 06/04/2008 11:27AM by ferran.


Re: estrella pirata Montrebei
October 26, 2006 08:42PM
teniu la cotació en lliure, oi màquines?
L5? L8?
Re: estrella pirata Montrebei
October 27, 2006 01:05AM
Si, aquet nen és un sapastre i un bestrús fent piades, ell i el Kim la van forçar tota i surt 7b+.
Willow a viam si fas piades com deu mana i expliques el material que es necessita, horari, graus i això... mira quets sibucot.
Re: estrella pirata Montrebei
October 31, 2006 08:09PM
tranwuils tranquils...


Gil
ESTRELLA PIRATA
April 18, 2008 01:59PM
Vem repetir aquesta via amb en toti fa tres setmanes , molt bona via i de roca excel.lent , la vem encadenar tota i l´últim 7a amb un peu de gat perquè em va caure però el vaig recuperar a la tornada .
Els dos llargs de A2 ara són ae ,,,,,,,, erl primer 7b+ més aleatori el segon de continuitat sobre canto petit , val a dir qiue em va sorpendre la quantitat de ferro que hi ha ,,, la via seria 6b+ oblig , nescesites 17 cintes expres per fer el segon ae . Tot i així s´ha de dir que la via és molt bona per escalada semi deportiva !
Re: estrella pirata Montrebei
June 04, 2008 11:08AM
La hicimos el ultimo finde de abril en sabado.

Buena via y roca en su mayoria......En el primer largo de 7b+ se me peto un canto de reposo lateral invertido en la zona de la chorrera, ahora quiza sale mas duro. La hicimos sin artificial, pero me parecio durisima para sacar en libre y a vista como hacen los buenos........(algunos amigos). Tuve suficiente con llegar de seguro a seguro, y no tocar alguno en los largos duros.

Muy recomendable para libre en pared, si se posee el nivel.

Agurtxo tropa!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: estrella pirata Montrebei
June 07, 2008 02:28PM
Conformo que es una via molt, molt bona.

Roca excellent i molt de ferro (si no tinguessis paret d'arago a davant te n'olvidaries que estas a montrebei)
Primer 7b+ una mica mes facil i de bloc. La segona de continuitat sobre presa petit inhumana.
Es poden empalmar els dos primers llargs del diedre gris sense massa fregament.
Vaig trobar el 3er llarg (6a+) mes dificil que el 4rt(6c+). A lo millor em va pillar fred.

Una via molt recomanble! ...encara que no sigui del tot montrebeia
Re: estrella pirata Montrebei
April 05, 2011 06:17PM
Repetint la via el passat dissabte, l' amic Feliu, en un dels seus habituals espectacles aèris, va fer volar encara més un xubasquero Quechua cap avall...si alguna ànima caritativa el troba i el torna, li seran perdonats els seus pecats. Amen
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login