El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

"PAC IS BACK"

Posted by el paca 
"PAC IS BACK"
February 17, 2008 12:00PM
Nova via a paret de catalunya (Entre "gantxets" i la "Naufrags) V sup-A3 (GRAU MONTREBEIA!!!) per tot un espero verge amb 2 diedres grossos i fisurats.1ª asenció en 2 atacs el 7.8 i9 i el 14.15 i 16 de febrer 2008 ( total 5 vivacsen parets,en hamaca pero amb bones repises a les R 3,R5 i R7)(Solitaria hivernal)despres de fixar fins R 5.
-Molta feina,reunions equipades(Menys R1 mega arbre) i totes en bones repises mens una,roca bona menys el A3,vistes panoramiques,posibilitats d`apurar en lliure els diedres(he deixat peces fixes on es veu color en recomanació d`en Albert gantxets).
Material:Camalots fins nº4,bon joc de tascons,10 uves,5 universals,5 pitons curts per falcar,5 ploms(Posats, per si de cas...)5 us ,2 bongs,1 exentric gordo,1 pot biomanan i falques.Pot i premi per els repetidors.

-Despres de dos anys practicament sense activitat (5 vies) i gracies a un parell de repeticions a la tardor a Montserrat (Cony!,doncs no estic tant malament!...),gracies a un saVi consell d`un grandíssim escalador:..."Paca,ets tonto,ja plegaràs quan tinguis 80 anys,pero no ara!!!...,gracies a la meva parella Lola que un diumenge per la tarda mentres miravem tele 5 tots dos desde el sofa de casa em va dir:"Paca,agafa la motxila i fot el camp,que així no ets el Paca ni ets res..."per tot això i altres coses que us amago:

"PAC IS BACK" *


*(L`autor del nom de la via es: Albert Salvado) Próxima ressenya al vertex.
Re: "PAC IS BACK"
February 17, 2008 04:58PM
Merda Paca. Merda i més merda!!!!!!!!!!!!
Cagon l'ou!!!!!! Estic rabiant molt!!
Jo, ja la tenia ullada aquesta via, el pilar verge........... no t'arribes a imaginar les vegades que he mirat la foto de la guia i pensava aquí n'hi cap una aquí ni cap una i m'agafava un cangueli que tenia que anar al wc i tot, jejeje!!!
Weno!! Ja ho diuen, qui no corre vola. I felicitats, prefereixo que hagis estat tu que ves a saber qui.

Per cert! Ja saps que les dones sempre tenen raó. Jejeje!!!!!!

Salut, crack.
Re: "PAC IS BACK"
February 20, 2008 06:36PM
lluis:si quedem ja per obrir-ne unaltre em perdonaries? 625740652
Re: "PAC IS BACK"
February 21, 2008 08:54PM
Homeeeeeeeee!!!!!............. No sé no sé, jejeje!!!!

Paca, serà un honor.

Ara, tants dies penjat d'una hamaca..... potser m'agafarà un patatús. Però d'on els treus tants dies de festa? A mi no em deixen?

Vejam si ens podem veure i en parlem, ja et trucaré.

Fins aviat.
Re: "PAC IS BACK"
February 22, 2008 07:48PM
Apa Paca, ja et val, fer aquestes coses sense avisar, jo se d'un que et fotra a caldo, jejejeeje res home m'en algro per la nova obertura i haviam si avises home, que una ajuda mai esta de menys i mes per un aprenent com jo que li motivan aquestes aventures!!! Apa salut!!!!
Re: "PAC IS BACK" 1a Repetició
March 10, 2008 09:25AM
Aquest cap de setmana el Pelut i jo fem la primera repetició d'aquesta via, ja tenim el premi!
Divendres fem part del 1er llarg de nit. Diedre molt guapo forçable tot en lliure 'amb un parell' (6a aprox).
L'endemà ens hi fotem a fondo, amb petates i tal i arribem fins a R5 de nit. Allí plantem hamaca i fem un altre llarg de nit i fixem cordes fins a R6. Mola més R5 per fer vibac, és totalment penjada. L'endemà per esmorzar l'A3 del 7è llarg i cap amunt. Els llarg són molt llargs, dur bastantes cintes i moscates (50m de molt de curro). La via esta euipada amb Burins, Rivets i un o cap espit a les reunions. R3 i R4 convé reforçar-les, són amb 2 burins. R7 impensable per er vibac.
Pels free stylers! No hem fet cap llarg en lliure (bajón Albert!) però si força sortides. Lliberables: 1, 4 (expo), 6, 8, 9 i poster el 10 (expo).
Material: el que diu el Paca menys el pot de biomanan que naltros vam substituir per unes franziskaners i unes tortillitas de patates!

La via és molt guapa i té un ambient brutal. La roca é bona en general tot i que hi ha alguna zona curta amb roca 'crocanti' més aviat a d'alt.

Enhorabona Paca, ets un jefe!! i gràcies per venir-nos a buscar.

Kletterer



Edited 1 time(s). Last edit at 03/10/2008 11:58AM by Der kletterer.
Re: "PAC IS BACK" 1a Repetició
March 12, 2008 03:55PM
Der Kletterer y Pelut, FELICIDADES estais hechos unos verdaderos "BOUS", pero con vuestro permiso quisiera puntualizar la forma en que presentais vuestra "Buena Piada" (que para eso esta el Foro).
No es en ningun caso una 1ª Repeticion ¿O si?, es más normal definirla como 2ª ascensión ¿NO?, de todas maneras la 1ª Integral esta por realizar ¿O Ya se ha hecho?.
Digo esto y lo expongo asìn, porque son muchas las ascensiones, que se realizan en Mont-Rebey y en muchisimos otros lugares, que se preparan previamente, para afrontarlas con mayor comodidad y con la unica finalidad de agilizar un poco la escalada que queda, es obio que todos preferimos estar 2 dias y no 3 o 4, para mi y seguro que para otros muchos tambien, sabemos que es mas dificil realizar una 2ª ascension que no una 1ª, y simplemente por la referencia que tienes procuras forzar un poco más, de la misma manera que cuando esto se ha conseguido en varios dias, intentas limitarlo a uno.
De nuevo FELIÇITATS, y que el RITMO NO PARE.
Saludos
Re: "PAC IS BACK" 1a Repetició
March 12, 2008 05:11PM
Quines palles mentals...1a repetición significa ser el primero en repetir. Oseasé, ser el segundo en subir. Que lo hagan en un día o en 20, en libre o en artifo, no tiene nada que ver...

Qué ganas de buscarle 3 pies al gato xD
Re: "PAC IS BACK" 1a Repetició
March 13, 2008 12:52PM
Aquesta és la meva petita aportació a aquest foro. Tansols he donat l'informació perqué es repeteixi aquesta via i no es quedi en l'oblit com moltes d'altres. La veritat es que fer una 1a ascensió, 1a repetició o com li vogueu dir es tansols una casualitat i sempre tens la incertesa de com aniran les coses, cosa que fa més bonica l'ascensió. L'únic que se esque naltros li vam fotre a fondo per poder anar a treballar dilluns.
Crec que no vam fer l'encadene perqué el Paca ens va ajudar a jumar els petates a l'últim llarg, i veig que li haurem de fer un segon "pegue"!

p.d.: No se si vam fer la 1a integral. El divendres vaig fer 3/4 del 1er llarg in the night pq el meu compi va arrivar tard, el dia següent el vaig tenir q tornar a escalar. Això compta com a pegue?? Jee jeee jeee!!

Apa bous!! En serio, neu a fer-la que val la pena. És molt gauapa!!

PEr cert! Mola jumar els petates des de la R2 pq sino pot ser un pollastre considerable, quan hi hagi la ressenya penjada ja ho entendreu.
Re: "PAC IS BACK"
April 09, 2008 03:04PM
Paca is bac !
Paca is alive !
menuda festa !
Haviam si coincidim algun dia més,
he penjat les fotos de la CALÇOTADA QUE VAM FER A MONTREBEI ara ja fa uns dies. Les pots veure al seguent enllaç [ATREPARTS.BLOGSPOT.COM] i dins de l'enllaç Fotos Morfu.

VINGA SALUT I BOTIJA DE VI !
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login