El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

eclimb

Enviado por Jordi 
Jordi
eclimb
07-February-2006 09:40
Sabeis que passa con e-climb? Hice un pedido de 2 tornillos hace 2 semanas y aún no los he recibido ni tan solo descontado de mi cuenta? Posteriormente les he mandado dos e-mails pidiendo explicaciones y no me han respondido nada. Que pasa? Son unos incompetentes o qué? Me voy de viaje dentro de 2 semanas y veo que cuando vuelva (ya no necesitare el material ) me los encontraré en casa. Alguien sabe como contactar con ellos por teléfono? No existe teléfono de contacto en la web.
Jordi
Re: eclimb
09-February-2006 10:40
Acabo de parlar amb eclimb i ja m'ho han solucionat. Diuen que posarán un teléfon de contacte a la web. Moltes gràcies per fer-lis arribar la queixa i gràcies a ells per respondram amb tanta bona voluntat.

Va ser una confusió i al no tenir resposta no vaig saber si havien rebut la comanda o no. Ara ja podré marxar a Noruega amb alguns cargols nous.
Tony
Re: eclimb
09-February-2006 20:46
Doncs ja dirás com van quan tornis, estic interessat en ells. Salut
Xavi
Re: eclimb
13-April-2006 22:49
Sembla mentida que essent els fabricants dels cargols uns màsters del gel es posin a vendre aquesta PORQUERIA DE FERROS que no serveixen per res, o és que amb el seu historial no podrien afegir-hi unes quantes vies més provant aquest material. No entren bé, les palanques són dèbils i la punta acaba petant. No cal estar 10 anys provant-los com els medicaments però abans de treure aquesta PÍFIA al mercat s'haurien d'assajar una mica NO? Els 3 que vaig comprar ja els he llençat a la basura. Si voleu material bo seguiu comprant Black Diamond, Grivel,... fabricants seriosos i amb solvència.
Re: eclimb
16-January-2008 14:29
Doncs jo fa 2 anys que porto piolos i cargols e-climb i no els canvio per res. De fet em volien regalar PETZL i em vaig quedar amb els E-CLIMB. Per cert, ja et val llençar els cargos a les escombraries. Tots els cargols defectuosos van ser reemplaçats.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar