El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Nova Via a lo Pilar del Segre?

Posted by Pitonet 
Pitonet
Nova Via a lo Pilar del Segre?
February 22, 2005 06:41PM
Sap algú alguna cosa de la via que aparentment s’està obrint entre la “Belle Epoque” i la “Kafarnau”??.

Actualment s’hi pot apreciar una línia de PARABOLTS que ascendeix entre aquestes dues mítiques vies de lo Pilar i tots els PARABOLTS es troben enllaçats amb una corda estàtica fins al cim.

Per el traçat de la línia sembla que pilla el últim llarg de la Kafarnau.
malcomx
Re: Nova Via a lo Pilar del Segre?
February 22, 2005 07:05PM
els parabolts més val que siguin inviolables...
Troski
Re: Nova Via a lo Pilar del Segre?
February 22, 2005 07:16PM
Vinga Malcom jo m'apunto!!

Farem una revolució...i al pilar HO DESEQUIPAREM TOT, artifos i parabolts, per poder obrir-ho per sota, en lliure i sense expansions...que és l'única manera que es puja èticament.

Que tremolin els parabolts i els ploms i els claus de merda que embruten i violen la roca. Mort als pedals i als forats!

Jo m'apunto, i quan haguem mort els parabolts començarem també a desequipar el que hi hagi a la Kafarnaú i a la Belle, per poder pujar-hi com cal!!!
I després seguirem per la Ferran, la Okapi, la Casa...tooooooot avaaaaaall!!!

revolució!!!
Manel
Re: Nova Via a lo Pilar del Segre?
April 26, 2005 11:31AM
Que et pasa qu'estas a la fase maníaca o que?.
Troski
Re: Nova Via a lo Pilar del Segre?
April 26, 2005 01:43PM
Ei Manel...a tu què et sembla????

A mi em sembla que com que el que dic és una absurditat possiblement estigui emetent un missatge "entre línies" de que el tema fa pudor ja, i que si es comença per aquests camins tant integristes podem arribar al més absurd dels ABSOLUTISMES .

SI es violen parabolts sempre podrà sortir un MANIAC més paranoic i més integrista que violi tot rastre d'impuresa a la roca...NO???

A veure si pensem una miqueta més, tant en treure els parabolts com per posar-los...!

I a veure si s'encadena el desplom del pIlar, que ja li tocava!!!
ole
Re: Nova Via a lo Pilar del Segre?
April 26, 2005 02:50PM
El desplom ja fa anys que el va encadenar el carles brascó, i sense la necessitat de posari parabolts
TROSKI
Re: Nova Via a lo Pilar del Segre?
April 26, 2005 03:08PM
OLE EL CARLES ( Kafarnaú=8b). LA FERRAN OLIVÉ TAMBÉ s'ha fet(8a i 8a+, amb un ioio el ll2!)!! ..això vol dir que no se'n puguin obrir d'altres ( amb parabolts i sense, mentre no trepitgin itineraris existents)!!

El Carles no va clavar TOTS els claus que van clavar els qui van obrir la kafarnaú, no? Aleshores això el legitima a matxacar la via?.

Si s'ha encadenat 9a, 8b+ i 8b en solo significa que la KAFARNAÚ és una gran bajanada, donat que es pot fer sense claus( possible), o amb menys ( segur).

Segons en Malcom això ja ens legitima per borrar-la del Mapa...igualq ue la Ferran Olivé...no?

Crec que es un debat absurd...o no...estem dsempre igual!

Si cal fer la revolució cremem totes les esglésies no? ara, incinerar només els que no son els nostres correligionaris em sona una mica com el paio aquest nou que han posat a Roma...
Gollum
Re: Nova Via a lo Pilar del Segre?
April 26, 2005 03:12PM
La Kafarnaú no pilla el desplom pel mig...tant aquesta com la Belle Epoque i la dl Paca deixen la millor línia ( gairebé 70 mts de xorreres llises), sense solcar...

¿¿¿¿Algú sap qui equipa aquesta via???¿¿¿Algú sap si s'està provant o per on va exactament???
PACO URRUETA
ES DIU ORIOL ANGLADA
July 22, 2005 11:18PM
es diu oriol anglada
Gollum
Re: ES DIU ORIOL ANGLADA
July 25, 2005 12:41PM
Falten aleshores, les respostes de les altres dues qüestions:

¿S'està provant? ( algú pot parlar amb solvència del grau de la via?)
¿Per on va exactament?(¿Trepitja algun itinerari o es una via per un tram verge de roca?)
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login