El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Misión Improbable, ED+ 7c

Posted by foroman 
Misión Improbable, ED+ 7c
December 04, 2007 05:37PM
Via oberta amb un parabolt per tirada, posteriorment reequipada amb parabolts. Oberta per Manu i Albert el 6 i 7 de novembre de 2004. Trams molt bons alternant amb roca variable. El primer llarg té uns blocs molt perillosos i un pas d'A0. Compte!
Reunions equipades amb anelles rapelables amb una corda de 65 metres.
MISSION IMPROBALE
December 12, 2007 02:13AM
Dissabte 8 de desembre 2007
En Bob esponja (Oriol), la Puig, el super Juanjo y la Sepia ens dispoavem anar cap a Vilanova de Meià, a fer les vies Amadeus i Mission Improbable.
A les 12: 30 mirem el primer llarg desde aprop i es veu una fisura diedre bastan lletja i trencada i en super Juanjo desideix tirar pel recte, fent part el primer llarg de l' Entifada sense voler anar a petar a la 1ª R de la blaugrana al vent i finalment em diu:- Ah!!!!!!!!! ja veig la R, està una mica més amunt i cap a l' esquerra.
Jo trobo encertada la desissió del Juanjo, desequipo les 4 cintes ke ha posat i em disposo a fer el segon llarg, ens mirem la ressenya marca 7c, 5 xapes i vint-i-cinc metres. Després de petits problemes amb algo que sem va fotre a l''ull , una secció de monodits i bidits curiosa arribo a un mega repós des don veig la R a la meva dreta 4 passos de molt canto i a la R. L 'he trobat molt guapo pero curt no te més de 20 metres, m' ha semblat 7b/+. Recupero corda, podia triplicar el llarg i em sobraba molta corda (anavem amb 70). Recupero la motxileta. En Juanjo puja de puta mare fins la ultima cinta que no troba la manera de desxapar, es penja i del tiron fins dalt.
Contents bebem una mica d'aigua, l' hi fotem cuatre crits, en Bob que s'està enfilant per la via Amaters amb la puig (que es la primera via llarga que fa), van fent sense problemes.
Fa un solet de puta mare i anem amb camiseta sense manigues, en Super Juanjo comença a fer el 3 er llarg un sostret amb canto de (6b+) sense problemes, comença a fer la segona part del llarg (7a+), una placa tècnica de canto molt petit amb unes bones excursions, arriba a la ultima xapa, i no ho veu clar, intenta sortir de la xapa amb un pedal i no troba la manera de sortir. Comença a bufar un airet curiós, que va fer enteranyinar una mica el cel, jo em poso l' abric però s'em queden les mans i els peus glaçats. Finalment en Juanjo arriba a la R. Començo a desmontar el llarg ostres el 6b+ m'ha posar una mica, estic gelat i mentre em refaig una mica d'un canto abans de començar el 7a+ lligo com puc la motxilleta a la corda que se li ha caigut al Juanjo, una seccio dura de regletas, i una ultima excursió fins la R, molt obligada.
Sembla que torna a sortir el sol pero encara estic tremolant, encara no se com m'ha sortit.
Començo el 4 art i ultim llarg una placa molt tècnica però guapa arribo a un repòs de puta mare, em trobo un desplom que no tinc manera de sortir, caic un cop i un altre, intento posar un pedal però no hi ha manera, finalment descobreixo un cantet i aconsegueixo encadenar-ho tot fins dalt. En Juanjo no enten la placa pero va fa el resta sense problemes (amb tots els cantos una mica marcats).
La via ma molat molt esta ben assegurada per fer en lliure, només vam posar un alien al 4 art llarg
Vam baixar amb el Bob i la Puig amb 2 mega rapels per la Amadeus.
Re: MISSION IMPROBALE
December 12, 2007 10:38AM
Ei Sepiaaaa!

7c o 7b/b+..bouuuuu !

A veuer si liquidem a Paparres d'una puta vegada...dissabte?
Re: MISSION IMPROBALE
December 12, 2007 12:08PM
Seepiaaaaaaaaaa!!! estas fet un bou!!! espero algun dia poder fer una via guapa amb tu...tot i que encara em kdaa moooolt de teeemps!!!
Palaçao
Gil
Re: MISSION IMPROBALE
December 14, 2007 06:40PM
És un viot sens dubte en quan els graus tambévem fer la mateixa aproximació a L2 (7b+), el segon llarg 7a+ excel.lent el igual que el tercer ! Aupa Roca Alta
Gil
Re: MISSION IMPROBALE
December 14, 2007 06:41PM
El primer llarg Ao ???????? ni de conya és 6a !
Gil
Re: MISSION IMPROBALE
December 16, 2007 11:07PM
Estic confonen el primer llarg per el de l´intifada ,,,,jijijijj tan taxatiu " ni de conya " i no he escalat aquest llarg !
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login