El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Entrada a la 4a dimension - Vilanova

Posted by brow 
o
Re: Entrada a la 4a dimension - Vilanova
December 09, 2005 05:07PM
Ei Brow,

El darrer llarg , assegurat des del terra, suposo que demanaria una corda ( o cordes), d'almenys 70mts ( 35 per la tirada i 25/30 del rappel..), no sé, com que no ho vaig fer així no t'ho podria dir...millor que hi vagis. El rappel des de la instal.lació superior són 50 mts ben bons....

En quant a gantxos...mmmm...què tal si te'n compres un?

Jo ni recordo com eren els gantxos...en una via així s'acostuma a portar-ne de diverses formes i tamanys, de vegades l'equipament, configuració o traçat són variables, segurament el PACA feia passo que tu no faràs , o en altres trams (al final, per exemple, de la tirada), et serà més pràctic anar a pillar el que hi hagi, en lliure, que liar-te a picar....no sé tu mateix...

El tema dels gantxos de punta és molt concret ( realment fan falta?), no recordo que hi hagués cap gantxo picat, que és pel qual de vegades es recomana duir-ne...

Tu mateix, salut i a picar-li

TR

brow
Re: Entrada a la 4a dimension - Vilanova
December 09, 2005 11:18PM
Merci nanoo!!! Moltes gràcies en serio.
Dmà mateix estik allà fent els tres primers llargs, tot i que si fa fred no la faré perqué hem fa una miqueta de pal, ejjejejej. Esperem que s'estigui bé allà !!!
browlee
Re: Entrada a la 4a dimension - Vilanova
December 11, 2005 11:43PM
Graciess TR... molt maca la via. el fred ha sigut soportable !
TR
Re: Entrada a la 4a dimension - Vilanova
December 12, 2005 10:22AM
Eos, Browlee

L'Ordonyo ja em va dir que hi eres...

Felicitats, i més per la apciencia de fer.la sol...

Com va anar el llarg txungo? recordo també un bong-bong en fang a la primera tirada, no?
browlee
Re: Entrada a la 4a dimension - Vilanova
December 12, 2005 12:40PM
k va, k va... no la vaig fer sol !!!

ostia.. ets l'Uri ??????? clar ! qui sino sabria donar-me tota la informació (i més) de cualsevol via que se'm pasi pel cap... però et vas oblidar de informar-me sobre un canto de 20mm al metre 20 del llarg de A4 !!!, jejejejej.

Doncs la via molt guapa. El primer llarg si que vaig ficar un bong-bong... i probablement no era roca massa bona, però no me'n recordo massa bé. Aeria els tres primers llargs.

El dissabte vam fer els dos primers llargs, i el diumenge el company va fer el primer i jo el segon. La roca del segon es de puta mare, així que amb molta paciencia vaig anar fent, tot molt bé. Lo unic es que hem vaig passar roçant les 5 hores per fer el A4. Però bueno, prefereixo fer-ho lent i bé, que no pas ficar seguros inestables.

Merci per la infooo!!!

TR
Re: Entrada a la 4a dimension - Vilanova
December 12, 2005 01:01PM
Ei Browlee

Ostres...no recordo aquest kantet que dius .hhhehehehehe!

La quarta tirada encara que sigui amb cinc hores, es un murot que se les mereix!!!

Tiu, prova la CINC DE NOU a Ganivet de diables...va per l'estil, potser un xic (molt poc), més durilla i llarga, però super interessant, roca inmillorable i un BONG als 15 mts que és com un parabolt ( hi és des de la 1a asc...)...
El primer tram de la segona tirada ( diversos ploms, un pont de roca i uns falcadets...si vas en artifo et menjen més temps...es pot anar en Ao(dels ploms) o semilliureguarro...i fas unas 8/10 mts molt rapid.

Fliparàs amb la tirada...la resta (inici i final), no passa de l'A2+ encara que el primer és força curiosillo ( no saps si anar en lliure o en artifi).

Saluuuuuuuut!
browlee
Re: Entrada a la 4a dimension - Vilanova
December 13, 2005 02:28PM
wno wno wno... la provaria eh... però es que fa raskilla a diables ara!!!

ja veuré ja veuré... xo t'aseguro que aquest 2007 la provo, me la apuntooo !
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login