El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Via Gemma a Roca dels Arcs.

Posted by Raúl 
Raúl
Via Gemma a Roca dels Arcs.
January 21, 2004 10:59AM
Me molaría saber qué tal está el A2+ que marca la reseña, me han dicho que es más porque había un bloque apunto de caer o no se que... Qué tal están equipados los largos de libre?
Albert
Re: Via Gemma a Roca dels Arcs.
January 21, 2004 10:59AM
La vaig fer fa quatre anys i no la recordo massa. El record que en tinc és d'una via maca i menys difícil del que ens esperàvem. Ja miraré si vaig fer una ressenya, però em sembla que no.

Recordo que el primer llarg que marcava artificial (el 1r o el 2n) es feia en lliure (6a/b?). El següent llarg va ser l'únic on vam treure els pedals i no era massa difícil (màxim A2). Del lliure no recordo res especial.

Sort!
Re: Via Gemma a Roca dels Arcs.
June 13, 2011 07:16PM
Feta ahir. friends, microfriends, tascons,10 pitons, ganxos, falques, algun plom. Roca molt bona a partir L4, bon ambient i equipament per anar tranquils.

L1+L2: 5è, A2, 30 mts. S'ha de clavar i hi ha algun bloc precari. R 3 espits.

L3: Ae, A1, 5+, 20 mts. R 3 espits.

L4: A2+, passets de 5è a l'entrada a la R, 30 mts. Força feina tot i que hi ha unes quantes peces ja col·locades. R 3 parabolts.

els llargs de lliure es poden reforçar, tot i que estan bastant equipats.

L5: 5+, 4, 5+ (espits), 25 mts. R 3 parabolts. 25 mts.

L6: 5, 4+, III (espits) i algun parabolt. R 2 parabolts. 45 mts.

L7: III, 5, 5+ (2 espits i un burí). R 2 parabolts a l'esquerra, a la feixa. 30 mts.

L8: 5, A0, 6a (1 pitó). 20 mts. sortida al cim fineta.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login