Hola a tothom,
Despres de dos mesos treballant en el re-equipament de la via Wild Planet, ahir varem fer la ascenció complerta i vam acabar els detalls. La via l'hem re-equipat en 4 dies entre desembre 2007 i gener2008 amb en Raül de Bràfim i en Miquel Puigdomenech i amb la col.laboració de Melissa P.
La via ha quedat practicament igual...es a dir es pot fer en l'estil classic de V+A1.
Les reunions tenen 2 parabolts de 12 i els seguros que abans eren burils son parabolts de 10, tots inox.la via es pot fer amb 13 cintes express i alguna cinta llarga i amb 4 aliens o microfriends similars maxim vermell alien i sense martell ni claus (això es valid tant en la versió classica com si la escalem tota en lliure). En lliure el 2on llarg és 7c+ i el 3er (el flanquieg) 7a+, aprox. a confirmar en futures ascensions.
hem renovat tots els ponts de roca i tirat algún bloc i llastra que estaven inestables.
El 2on llarg fet classicament quedaria: IV+Ae 6a i el 3er: IV+AeA1 6a V.
A la sortida de la R4 hem netejat una mica la roca i hi ha un pont de roca i un pitó en un tram delicat per entrar al diedre principal (V+6a).
La via queda llesta per a futures repeticions si bé hem volgut allargar-la fins el cim desde la feixa de la R8, ahir s'ens va fer tard i el llarg encara està pendent d'acabar...us informarem properament de com queda...
Gracies a Vertisub que ens ha ajudat amb el material de re-equipament i a tota la gent amb la que hem coincidit aquests dies a Vilanova i en especial a la cordada d'escaladors del Maresme, Uri i Jose, que ahir estaven començant la via i ens varen deixar a nosaltres per a poder acabar amb el re-equipament.
Esperem que disfruteu de l'escalada
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Hola a todos,
Despues de un par de meses trabajando en el re-equipamiento de la via Wild Planet, ayer hicimos toda la via y acabamos los detalles. La via la hemos re-equipado en 4 dias entre diciembre 2007 y enero 2008 con Raül Martinez y Miquel Puigdomenech con la colaboración de Melissa P.
la via ha quedado practicamnete igual...es decir se puede hacer con el corte classico de Vsup-A1.
las reuniones estan con 2 parabolts de 12 y los seguros de los largos con parabolts de 10 todo inox. la via se puede hacer con 13 expres y alguna cinta larga y con 4 aliens o microfriend pequeños (hasta el rojo alien) y sin martillo ni clavos (esto es valido tanto en la version clasica como la libre) en libre el 2o largo sale 7c+ y el 3o (el flanqueo) de 7a+ (todo esto aprox, pues falta saber mas opiniones de futuras repeticiones...)
hemos renovado puentes de roca y tirado algun bloque y llastra que había inestables...
el 2º largo (hecho clasicamente) quedaria IV+Ae6a y el 3º: IV+AeA1 6a V
en la salida de la R4 hemos limpiado un poco la roca algo precaria y hay un puente de roca y un piton en un tramo delicado V+6a.
nos queda pendiente de acabar el último largo de la feixa (R8), hasta la cumbre (unos 25 mtrs más) que no es de la via original pero que en el re-equipamiento hemos querido añadir a la via...ayer se nos hizo tarde y aun esta por acabar. Os informaremos proximamente de como queda...
Gracias a Vertisub que nos ha ayudado con el material de re-equipamiento y a toda la gente con la que hemos coincidido estos dias y en especial a los escaladores del Maresme Uri y José que ayer estaban en el primer largo cuando empezabamos y nos dejaron la via para poderla acabar.
Esperamos que disfruteis de la escalada.
Edited 4 time(s). Last edit at 09/06/2008 11:07AM by nifo.