El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Info Roca Narieda

Enviado por Evita 
Evita
Info Roca Narieda
19-January-2004 19:36
Alguien puede informarme sobre el estado de la Roca Narieda (Organyà) y en concreto de la via "Postre de músic"(595m orientada en cara sud)?

Evita



E1U19/01/2004 19:38 x (n/a)
Jordi Alpino
Re: Info Roca Narieda
19-January-2004 19:39
Via de 650 metres molt xula.Des del parquing vam fer l'aproximació a ojo. Costa trobar l'entrada de la via ( 1 pitó i un espit visible. No confondre amb un pitó amb baga a uns 10 metres de terra d'una via de l'esquerra). Els primers dos llargs son de 6a fàcil més aviat atlètic. Després d'aquí, creuant en lleugera baixada una feixa,s'arriba a unes plaques d'adheréncia amb llargs ben llargs increíbles. Aquí les assegurances allunyen una mica (caiguda sense conseqüències). Per gaudir de l'adherència. Els llargs del mig es poden fer en ensamble guanyant molt de temps. Després d'un lleuger flanqueig cap a la dreta, atacar les tres últimes tirades amb un pas al mig (sortint de la penúltima reunió) un pél exigent.
El descens és una mica enrabessat (es nota que ha passat poca gent). Recomenable portar pantalons llargs.
Via per disfrutar de l'adherencia en calcari en un marc solitari.
Nosaltres vam anar amb una ressenya que va sortir a desnivel.
Evita
Re: Info Roca Narieda
19-January-2004 19:39
Ei,Jordi! Bé si recomanes la via bon assumpte perquè últimament em foto en cada merdé..desde que em van tirar un pedrote fent tapia a Terradets que opto per escalar en llocs més solitaris, encara tinc la senyal de guerra a l´esquena..:-/

I per sert, no sabràs res d´una via al Pedraforca que es diu "la via de tots", es que hi ha un vèrtex que hi surt pero no ressenyada. Està a la cara sud del Pollegó inferior.Ens veiem en el pase.

Evita
Jordi Alpino
Re: Info Roca Narieda
19-January-2004 19:40
Segurament hi vaig aquest dilluns. Sembla que està semiequipada i que no porta gaires problemes.Es veu que té algún llarg de canalizos molt guapo. Diuen que llàstima de la vira que la creua. Ja t'explicaré!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar