El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

busco compañera para escalar

Enviado por Silvia 
Hola, me llamo Silvia y busco compañera de cordada con un nivel similar al mío y ganas de hacer cosas con espíritu de superación.. Los límites los ponemos nosotras. Si te gustan las grandes paredes y nunca te has atrevido, podríamos empezar, a mi lo que me llena es la Escalada Clásica ¿Te animas? Y si además también te gusta la artificial.. quizá sea la mejor manera de progresar en pared, aunque soy una principiante en artifo y en muchos aspectos de Clásica, estoy muy motivada para aprender escalando.
rAsTa_PoWeR
Re: busco compañera para escalar
04-April-2005 16:44
BUENAS,

JO M'ANIMO A ESCALAR AMB VOSALTRES I EL K FACI FALTA ..... PUES ESO, SORT I A PASSAR-S'HO B.

Finger travi
04-April-2005 17:54
Hola Silvia

Yo quizas no tenga tu motivacion (tampoco has dicho nada de grados), de hecho me dedico mas a la deportiva que a pared, pero tambien me gustaria INICIARME en el artifo ( ya he hecho alguna via) y tema clavos... No hay muchas chicas que nos animemos a hacer cordada solas no?!

Tengo algo de material, si quieres podemos quedar algun dia para meter unos clavos en Montserrat o Vilanova, i si la cosa va bien nos metemos en algo mas complicado, OK??

out
04-April-2005 18:14
perquè no us foteu els claus pel cul, i penseu una mica en no fer tant malbé la roca. Vilanova de meia mer exemple fot pena està la roca dels arcs feta un fàstic de tant clavar i desclavar.

Una mica de respecte per la muntanya i la roca
..que passa que la montanya és teva o que?? perquè no vas a donar un vol i et distreus en compte de dir a la gent el que ha de fer, osti tu, quin payo..

PD: no mengis tanta carn..

Salut i artifo hasta la muerte!!
Hola silvia, jo no puc quedar però aprofito per recordar-te que de vegades més val sol que mal acompanyat! crec que millor idea que buscar gent per escalar, seria que busquis persones que coneguis a través del centre escursionista o a les mateixes parets(la "gent" moltes vegades no són suficient "persones").

El tema de l´artificial és una bona modalitat, encara que com a consell t´hauries d´acostumar a pensar que hi han llocs per on és necessari abandonar els estreps, així doncs intenta escalar tot allò possible amb lliure. No caiguis en la temptació de voler resoldre els passos rapidament en artificial, i apren a poc apoc i bé.

Referent al grau (crec que 6a) tot i la falera per "tenir grau" que hi ha desde fa anys, tens el necessari per ficar-te en la majoria de vies classiques.

Només dir-te que per a mi el consell més sabi és simplement disfrutar amb seguretat, dic això en referència a les "cullonades" d´algun friki anti pitons del foro. Tingues respecte per el medi i clava els pitons que calgui per no baixar al bar abans d´hora. (això si, si has de practicar fes-ho lluny de la paret)

Si mai t´escapes per l´urgell escriu-me un e-mail, segurament podrem quedar per comentar alguna via, i qui sap si escalar junts!

Escala molt, i amb seguretat!!!

silvia
05-April-2005 12:59
Eii.. Gràcies a tots per respondre, m'heu animat força amb els vostres comentaris, encara que també "he rebut" algun pal je,je, hi ha d'haber gent per tot i no passa res (es recomana calma).

Pel que fa al tema de cercar gent x internet tens raó amb això que dius Txemari.., és molt millor conèixer sobre el terreny i en persona.. el que passa és que, i en el meu cas concret, ja començo a trobar una mica a faltar una companya, de vegades també per parlar de les "nostres coses" .. arribar tard totes dues i així no fer patir a ningú..(això ha sigut una broma molt tonta, també hi ha noies puntuals eh!!)

Sí que en conec de noies que escalen, però encara no s'hi han "entusiasmat" tant com jo i no aconseguim sortir amb regularitat.. Per això si hi ha alguna escaladora que es troba en una situació semblant em podrà escriure i potser ens portarem bé i tot!!

Per cert que tenim la guia de l'Alt Urgell i hi ha un munt de vies que semblen prou maques i assequibles per fer!! Ja t'escriuré de ben segur, gràcies per l'oferiment.
Lluís Parcerisa
05-April-2005 13:28
Compte amb la guia de l'Art Urgell, no esta massa massa correcta i últimament s'ha quedat molt desfasada, han obert moltíssim per aquestes terres veïnes a la meva. Al bar Tahussa de Coll de Nargó trobaràs tot el que busques.
Ànims per seguir endevant amb l'escalada clàssica, i si s'ha de clavar es clava i punt, vejam qui és el guapo que hem fica un alien en una fissura d'universal i, si me me'ls vol fotre pel cul que pensi que de vegades esta tan apretat que ni una agulla i passa.
Fins aviat!

Per cert! Tinc entès que en volen fer una altra de guia de l'Alt Urgell. Som-hi doncs.
IN
07-April-2005 18:13
Ei Out, un parell de coses:

Em sembla que els claus a que es refereiz el travi finger no son els que tu creus, ATONTAT! ( a veure si afiles una mica l'enginy que vas com un bou...)

I si ho fossin, el que està fet una merda de claus no es la Roca dels Arcs sinó el Pilar del Segre.

Tots plegats, els picaclaus i els frikis, a veure si deixeu de tocar els collons als alres i foteu més bombes a autopistes, fàbriques i cotxes que es carreguen l'atmosfera! Encara no he vist mai una piada que es cagui en el monestir i la merda que genera!!

sempe igual, tio.

Per cert Silvia, que si vols fotre un clau ( a la roca..de la resta ja en parlarem) o xapar parabolts, jo no m'apunto però tinc una colla de colegu@s que surten cada finde. Apa
08-April-2005 19:16
Bona tarda Silvia!

Jo em dic Montse Molano i també estic com tu, molts cops he pensat lo mateix, l'únic que el que + m'apasiona és l'alpinisme hivernal, però també escalo. També t'he enviat un mail, a veure si ens coneixem.

BONES ESCALADES
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar