El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

PLAFÓ a STA COLOMA DE GRAMANET

Enviado por Uri 
Uri
PLAFÓ a STA COLOMA DE GRAMANET
22-December-2005 17:28
Hola penya,

Per motius laborals he de estar una temporada llarga per aquí, i no vull deixar de tibar sempre que pugui.

Busco plafó, públic o privat ( pagant si cal), per entrenar.

Sabeu si n'hi ha algun aquí o a Badalona???

Gracies
En Bufalà tenemos uno muy guapo, esta en el polideportivo de Bufalà, detras del Toysr´us (o como se escriba la tienda de jugetes) justo al lado del edificio de Gas natural. Hasta final de año te puedes venir a apuntar martes a partir de las 8:30 y jueves 21:30, 60 euros anuales. Hasta luego.
Uri
Re: PLAFÓ a STA COLOMA DE GRAMANET
22-December-2005 18:01
Ok, de puta mare! Tan aviat com pugui em passo per vere'l, el preu també està de puta mare.

El tema FINS A FINAL DE ANY què vols dir, possiblemnt arribo aquí a inicis del 2006. Tantmateix hi estic molt interessat.

¿ËS cobert?
¿Teniu horaris o és de lliure accés?


Moltes gracies i compteu amb mi!
Mohawk
Re: PLAFÓ a STA COLOMA DE GRAMANET
23-December-2005 09:36
Hola gent!!

Jo també visc en esta 'ciudad', i pel preu estaria molt interessat, podeu donar més detalls?

Uri, si no trobes res, molt a prop de la para de metro de Fabra i Puig (10 minuts de StKo) hi ha una sala gegant de boulder, prop del canòdrom.

Sort i a tibar-li!!
Jordi R
Re: PLAFÓ a STA COLOMA DE GRAMANET
23-December-2005 18:51
Jo també vaig a aquest plafó, esta molt bé, és cobert, uns 15 m de plafó, 2 desploms gansos,també barra per fer dominades i el trencadits del campus i el millor és el preu 60 euros, però com a tot i a un petit incís...i és que no és privat sinó cedit per l'ajuntament de Badalona als centres excursionistes de Badalona (CEB) i agrupació excursionista de Bufalà i això vol dir que també has de ser d'algun d'auqests centres(l inscripció a algun dels centres val uns 40 euros).
Salut,
Jordi
Jordi R
Re: PLAFÓ a STA COLOMA DE GRAMANET
23-December-2005 19:09
Ahh..., i em deixava també el tema dels horaris que tampoc són una meravella ja que també fan classes de gimnasia al local on es troba el plafó .En principi és de Dilluns a Diumenge tot el dia ara jo només conec la franja de les tardes de Dilluns a Divendres que és quan hi vaig.És de 16? a 23 h però fan les classes aquestes de gimnasia que et comentava i pertant quan NO es pot ulitzar el plafó serà de:Dilluns i Divendres de 18:00 a 19:30, Dimarts i Dijous de 19;00a 21:00.
Salut,
Jordi
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar