El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Trobat reverso a la canal del Cavall Bernat

Enviado por Lis 
Lis
Trobat reverso a la canal del Cavall Bernat
02-September-2006 20:56
El dia 31 d'agost baixant per la canal del cavall vaig trobar un reverso amb un mosquetó.
Re: Trobat reverso a la canal del Cavall Bernat
03-September-2006 11:07
Jajajaja!!! Msembla ke es d'un colega!!! ja li dire!!! i ke xpliqui com va acavar al terra, es una historia de la que s'apren el ke ja se sap...!!!
Lis: Aquet material va caure no crec ke sigui bo utilitzar-lo molt...
Ja li dire!!!
Lis
Re: Trobat reverso a la canal del Cavall Bernat
03-September-2006 20:42
jimi no tenia pensat utilitzar-lo... només vaig posar l'anunci per si la persona q l'havia perdut el volia recuperar. El reverso aparentment no està malament. Jo no sabia si s'havia caigut d'una via o mentres caminava.
De totes formes em va fer molta gracia veure q portava un cordinillo per lligar-ho al mosquetó i no pedre'l si queia :D
Re: Trobat reverso a la canal del Cavall Bernat
04-September-2006 17:47
eiiiii!!!
puc ser l' amo del reverso amb un moscato,no m'ho crec fa tant de temps,pro no l' utilitzis pk va caure uns 100 m per culpa de uns que vem ajudar a avandonar la punsola van arrivar dalt amb una corda,amb un casco, ,si no arriva a ser per el meu company i jo no se que haguessin fet ,el mès bo es que de pujada els hi vem tindre que deixar unes exprees perque anaven curt juntament amb un streepillo pk no podien amb lliure ni amb A0,en questio no fem de nelsons mandelas ni de mares de kalkuta pk es perden reversos i moskatas jajajaj nose si algun dia mel tornes mel posare a la habitacio per recordar avans de anar a dormir que de bo passo a tonto.
salut i bones parets

jaume e trobat el reverso tiooooo jajajaj
Re: Trobat reverso a la canal del Cavall Bernat
04-September-2006 17:49
eiiiii!!!
puc ser l' amo del reverso amb un moscato,no m'ho crec fa tant de temps,pro no l' utilitzis pk va caure uns 100 m per culpa de uns que vem ajudar a avandonar la punsola van arrivar dalt amb una corda,amb un casco, ,si no arriva a ser per el meu company i jo no se que haguessin fet ,el mès bo es que de pujada els hi vem tindre que deixar unes exprees perque anaven curt juntament amb un streepillo pk no podien amb lliure ni amb A0,en questio no fem de nelsons mandelas ni de mares de kalkuta pk es perden reversos i moskatas jajajaj nose si algun dia mel tornes mel posare a la habitacio per recordar avans de anar a dormir que de bo passo a tonto.
salut i bones parets

jaume e trobat el reverso tiooooo jajajaj
Lis
Re: Trobat reverso a la canal del Cavall Bernat
05-September-2006 12:31
Ja has aprés la moraleja? jajajaja bueno jo el guardo de record, si el vols recuperar m'ho dius i te'l torno.

Salut!
Re: Trobat reverso a la canal del Cavall Bernat
02-October-2006 11:24
El Reverso que dius que vas trobar em va caure de la R5 de la Anglada del cavall aquest agost passat. Crec que es el meu perque tal com dius jo portava un cordinillo lligat del reverso al moscata. El moscata es un faders platejat de pera. Sobretot no el facis servir perque encara que a simple vista sembli que està bé va caure com 150 metres sense tocar paret a terra.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar