El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Barrufets a la sud del Pedra

Posted by langas 
Barrufets a la sud del Pedra
July 15, 2007 09:13PM
Hola, volia saber si algú a fet últimament la Barrufets del esperó central de la sud del Pedra. Em sembla haver llegit que està reequipada, pot ser? Tambè voldria saber si en aquest portal pots trobar croquis de vies. Veig que hi ha la secció, però no els se trobar...
Re: Barrufets a la sud del Pedra
July 16, 2007 12:42PM
Jo la vaig fer cosa d'un mes i es troba ben equipada, amb bolts a cada reunió, i es van trobant coses durant tota la via. vem disparar algun alien, friends mitjans i tascos. I fa falta un pito pel 3er llatg q es pot empalmar. els últimd llargs son bastant Ae.

[www.caranorte.com]
Re: Barrufets a la sud del Pedra
July 23, 2007 08:09PM
Doncs gracies per la info, Bule. Espero anar-hi un dia d'aquets.
Re: Barrufets a la sud del Pedra
October 20, 2009 10:15AM
Via molt, molt bona. Roca, en general, d’alta qualitat.
Els passos més difícils dels diferents llargs són trams curts, aïllats i de placa en adherència; increïblement bons. Recomanable dur-hi els peus de gat ben afilats i el centre de gravetat calibrat per poder-los forçar satisfactòriament.
Es poden empalmar varis llargs segons la ressenya d’aquesta mateixa web i els graus ens van semblar més o menys correctes: LL1-5, LL2-6a, LL3-6c/+, LL4+LL5-6b, LL6-6b, LL7-6b/+.
Està més que reequipada amb plagabolts del 10, en algun punt sense massa criteri.
Vam dur-hi un joc de tascons, aliens i algun friend mitjà + corda simple de 70.
Pau i kiku 19/oct./09
P.d.: vam abandonar un tascó al penúltim llarg.

Algú sap on puc trobar una ressenya de la veïna Via de l’Heretge.

Ignasi, com va anar a la conill?
Re: Barrufets a la sud del Pedra
October 20, 2009 09:27PM
Kiku jo la vaig fer l'any passat amb la ressenya panoràmica que sortia amb un desnivell antic, no m'enrecordo del número.
Salut i a tibar-li!
Re: Barrufets a la sud del Pedra
October 21, 2009 06:41AM
Has mirat a la guia del Pedra del Joan Miquel Dalmau? O estava a la guia del Montsec...??¿/&%
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login