El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

asi es la vida a la paret de la cascada

Enviado por montgros 
asi es la vida a la paret de la cascada
03-November-2007 19:14
ei penya, el més passat vaig repetir una bona via en aquesta peazo tàpia dels esplovins.
Pot ser es tracti de la primera repetició. Us la recomano per gaudir d'aquest bonic racó. Jo vaig fixar dos llargs i després vaig acabar-la dormint a la repisilla de la quarta reunió i després al cim. Us aconsello no anar en cap de setmana per la proximitat de la ferrata Regina que en la seva baixada passa pel mateix peu de via.

per cert en un llibret de piades que hi ha al final de la paret vaig llegir que algú havia repetit la Dansa dels Somnis en aquesta mateixa paret (els de Tòtem aventura). Ah! els que baixàveu de la ferrata i em vàreu fer fotos. Si algú llegeix això i me les vol enviar a miquelnargo@hotmail.com gràcies.

NOTA PEL PELUT: si veus aquest missatge a veure si em pots passar la ressenya de la via que vau obrir a la cova de narieda i el projecte que teniu entre la chapuzas i asi es la vida.

Gràcies i a gaudir!


Re: asi es la vida a la paret de la cascada
07-November-2007 20:54
I tant que has fet la segona....FELICITATS!!!!(aquesta via era pretesa per molts)
Re: asi es la vida a la paret de la cascada
12-November-2007 22:24
!Hola que tal¡ felicidades por la que parece ser la 1ª repeticion de la via,soy uno de los que la abrí y me muero de ganas de saber que tal ha quedado a los ojos de los repetidores,¿te parecio una linea bonita? el rincon es escepcionalmente bonito y si cae agua por la cascada es alucinante. ¿que tal la salida del techo? para mí fue adrenalinica y el octavo largo me parecio una placa muy estetica lastima que no salga toda en libre ¿ le viste posibilidades de apurarla? por lo que dices entiendo que la hiciste en solitario si es así felicidades por partida doble,ya me contaras algo.gracias y buenas escaladas.
Re: asi es la vida a la paret de la cascada
15-November-2007 15:50
ahi va ruben,ja se qui ets!!!!
Re: asi es la vida a la paret de la cascada
07-December-2007 13:44
¡...eyyy...!Que tal Paca.Em semble que no ens han presentat, per-ho si que es cert que et conec de vista, no se si tu a mi també?, si es el cas la propera vegada que ens trobem ja ens saludarem com cal. I si ho dius pels comentaris del foro doncs encantat de que em coneguis i fins la propera piada.Arreveure i bones trepades.
Re: asi es la vida a la paret de la cascada
19-May-2019 21:53
El maig del 2019 la vam fer el Mikel Casas i el Jan Casas. Exigent, inteligent i recomanable. Felicitats als aperturistes.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar