El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

busco company/a de cordada

Enviado por grotesck 
busco company/a de cordada
06-May-2009 00:58
molt bones ja fa uns any k escalo i per circunstancies de la vida me he kedat sense company, lla ke va marxar del poble .fa gaireve un any k nomes vaig a fer algo de bloc i a escalar en solitai (4 i 5s)i aixo esta fent k cada vegada estigui mes desmotivat per anar a escalar soc de l alt urgell i el meu grau maxim es de 7a , ps rs si algu te ganes de kedar per fer una mica de via ps molaria lla ke estic k pujo per les parets vinga salut
Re: busco company/a de cordada
08-May-2009 11:41
Bones,
jo fa temps que estic en el mateix problema que tu. És el que hi ha, ens anem fotent grans i els companys se'n van, pleguen els trastos, etc Jo per sort tinc la meva companya que encara m'hi acompanya, però li costa seguir-me el ritme de fanatisme.
Nosaltres som de Barna, però puguem quasi cada cap de setmana a l'Alt Urgell i normalment escalem per allà. O sigui que si vols que contactem, per mi de puta mare tenir un contacte per aquí dalt a qui poder convèncer de tant en tant, que hi tenim molta feina pendent!.
Et deixo el meu mail. Per aquest cap de setmana ja tenim plan (Collegats), però qualsevol altre...

arnau_q@hotmail.com

Apa, Salut.
Arnau
Re: busco company/a de cordada
09-May-2009 01:31
Bones, hem dic Gerard i soc de Lleida ciutat. Si t'apeteix podem quedar algun dia ja que estem bastant aprop geograficament.
Practico esportiva i tinc tot el material i transport, et deixo el meu correu: gerardglups@hotmail.com

Salut i a tibar
Re: busco company/a de cordada
15-May-2009 21:23
moltes gracies per contestar lla fare un toc k akest finde s ma girat la feina
vinga estem en contacte i moltes gracies un altre cop
PD: res es imposible la barrera es a la teva ment .
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar