El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Ressenyes Roc Culom - St. Llorenç del Munt

Enviado por Mohawk 
Mohawk
Ressenyes Roc Culom - St. Llorenç del Munt
30-November-2005 12:43
Hola Gent!!

He fet dos cutre ressenyes de les vies del Roc Culom de St. Llorenç del Munt. Encara no que adjunti els noms de les vies ja els tinc, però estic segur que m'he deixat coses o algú pot matisar millor els graus, estic obert a qualsevol comentari...

Gràcies per la vostra col·laboració i felicitats als que han equipat amb qúimics algunes de les vies!!




Jordi Alpino
Re: Ressenyes Roc Culom - St. Llorenç del Munt
01-December-2005 12:39
Perdona pero... com puc arribar a aquest sector?
Mohawk
Re: Ressenyes Roc Culom - St. Llorenç del Munt
01-December-2005 19:18
Hola Jordi!!

A veure és molt fàcil si coneixes un mínim la zona o has anat algu cop a Font Soleia.

El sector està just al camí clàssic de pujada a la Mola (camí dels Monjos). Per arribar-hi el millor és pujar a Can Poble (si vols pujar en cotxe un cap de setmana et recomano que sigui abans de les 10, que si no tallen l'accés). D'allí agafes el camí que puja a la Mola (sols cal seguir la gent), el mateix que per anar a Font Soleia. Un cop pases pel sector de la Sardienta segueixes pujant pel camí empedrat (per anar a Font Soleia l'agafaríem de baixada) ,veuràs una paret amb un graffitti esborrat, seguint el camí, en 10 minuts tindràs el sector esquerra del Roc Culom al davant (mira la foto). Just al lloc on es va fer la foto hi ha un pal verd petit (del parc natural) d'allí surt un camí, l'agafes i ja veuràs un corriol que et deixa a peu de vies. Roca impressionant... Per arribar al sector dret sols cal anar seguint la paret a la dreta i vorejar una petita agulla, aquest sector al contrari de l'altre és força fred...

Sort i a redescobrir St. Llorenç!!


Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar