El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

escaladors/es gironins/es

Enviado por kimisimusmaximus 
escaladors/es gironins/es
08-December-2005 18:28
Hola farà unes 3 setmanes que estic instal•lat a Girona, m'he tornat boig buscant un búlder on poder anar a entrenar entre setmana...la veritat es que la ciutat necessita un búlder assequible de preu ja....!!!!
centrant-me en el que volia dir, busco gent que vulgui sortir els caps de setmana a escalar (tots els possibles), gent a la que li apassioni la escalada (com a mi), que no vol dir que ha de ser un/a crack, jo vaig obrint 6c, encara que he obert un parell de 7a., preferiblement busco gent amb el meu nivell, o ja posat a demanar que en tinguin una mica mes, així progresses mes...
be gracies a tots els que escriguin…
Re: escaladors/es gironins/es
08-December-2005 18:53
Bones! a Girona ciutat hi ha el rocòdrom del GEIGEC que es veu que està molt bé i on probablement podras contactar amb gent per anar a escalar.D'altra banda al castell de Montjuic hi ha quatre vies i algun boulder peró em sembla que és força "cutre".Jo soc de Figueres i solo escalar per la zona:Sadernes,Solius,Beuda,Bellavista...Faig 6a-b si vols quedar tu mateix:Marc 630915250.
Re: escaladors/es gironins/es
15-December-2005 17:44
Crac !!! a Girona ciutat hi ha el GEEG, però per que et surti a compte hi has d'anar molt sovint per que es molt car.
També hi ha un rocòdrom a 15 min de Girona, sta Cristina d'Aro.
Zones d'escalada per Girona...... moltes.. Solius, l'Estartit, Sta Coloma, Sadernes, Veuda, St Feliu de Guixols... no te les acavarás....!!!!
Salut i a tivar !!!!
miau
Re: escaladors/es gironins/es
15-December-2005 18:20
Hola nois!... les vies d'esportiva no s'obren. Es un comentari que últimament sento a moltes escoles.
Aclarir que el que l'hi va posar els seguros, si ho va fer despenjat-se per dalt, es diu que la va equipar. Nomès es pot parlar d'obrir si ho fa desde baix.
Quan s'escala de nou, es diu que es repeteix i pots fer-ho en diferents estils: en rotpunkt, en top-rop, a vista, amb assaigs...etc
fum
Re: escaladors/es gironins/es
19-December-2005 00:59
Que paxa marc!!!
a veure quan quedem, que laltre dia et vaig fer la proposta de montgrony.,. el dissabte 24 no estaria malament anar a fer una mica d-esportiva o una vieta no!! ja diras algu, sino ja et trucare!!!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar