El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Escalada a Ribes?

Enviado por Pau 
Pau
Escalada a Ribes?
28-April-2006 10:59
M'agradaria saber si hi ha alguna escola d'escalada aprop de Ribes de Freser apart de les de la zona de Montgrony-Surroca-Corones. Em sona però no aconsegueixo recordar on vaig trobar la info. Gràcies
ignasi
Re: Escalada a Ribes?
28-April-2006 18:22
Em sona que a la pàgina web Aresta.com hi havia ressenyes de Fumanyà i altres zonetes que hi ha per la Vall que puja de Ribes cap a Queralbs.
viking
Re: Escalada a Ribes?
28-April-2006 19:30
Hi ha molta cosa per la zona.
De les zones que comenta l'Ignasi, jo vaig estar a la Lleixa i la roca és la roca més abrasiva k he tocat!
Al Vèrtex 204 surt la Baell, zona k pinta molt wapa.
Pau
Re: Escalada a Ribes?
28-April-2006 19:59
Sembla que a la pàgina d'Aresta ja no surten les ressenyes de la vall de Ribes cap a Queralbs. Potser que surtissin en algun Vèrtex o Desnivel?
Teixi
Re: Escalada a Ribes?
03-May-2006 18:42
A la Vall de Ribes hi ha 4 sectors, La LLeixa, Vilamanya i Fustanya surten al vèrtex 171 i la del Baell que inclou el pont de les Coves que surt al 204. Les dues primeres hi ha una trentena de vies a cadascúna amb graus des de IV fins 7a (a la LLeixa més V i a Vilamanya més 6a's). Fustanya més petita i no sé què tal està.

Està a punt de sortir una guia d'escalada del Ripollès on surten totes aquestes vies.

Pau
Re: Escalada a Ribes?
03-May-2006 19:28
Ep, moltes gràcies!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar