El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

qué em recomaneu?

Enviado por marieta 
qué em recomaneu?
10-March-2008 20:19
Hola gent!
A veure si em podeu recomenar alguna via de varis llargs preferentment de Terradets o Vilanova de Meià que estigui BEN equipada. El grau no importa (sobre tot tenint en compte que com més xungu millor estarà...o no, jejeje). Vinga, espero els vostres consells amb ansietat.
Apa a tibar-li!
Usuario anónimo
Re: qué em recomaneu?
11-March-2008 15:23
La Marco Polo o la Superchangoo de la Roca dels Arcs. Allà segur que disfrutes amb tranquilitat xapant parabolts daurats... o eren niquelaossss¿?
Re: qué em recomaneu?
11-March-2008 16:24
Merci Sttoper, m'informaré sobre elles. Però recomaneu-me'n més :)
Re: qué em recomaneu?
11-March-2008 17:55
Molt bé per l´stopper, que us està prenent el pel. Pel que sé, la Marco polo està desequipada des del 3r llarg, o sigui que la superchanggo també deu ser d´artifo. Ni cas.
Si en voleu d´equipades, a la roca dels Arcs, hi ha la Necronomicon, 4 llargs, una clàssica, i la Sol Rogent està reequipada de dalt a baix. 6a/6b respectivament.
A Terradets, la Clàssica és la CADE (imprescindible la part de dalt), la Reina Puig, La Mescalina (6b obligat), i regleteres però més xungues tens la smoking, la colores (un 10!!, 6b+), la aquzlum (6b+, xungo), i a Regina la Postmorten. Al directori de ressenyes les teniu quasi bé totes.
Apa, sort.
I stopper, una mica de decència, collons.
Re: qué em recomaneu?
11-March-2008 18:00
Vaja vaja amb l'sttoper, què et penses? que no m'hagués adonat mirant les ressenyes? que faig esportiva però no sóc -tant- tonta
Ok Ferrans, gràcies :)
Riu
Re: qué em recomaneu?
12-March-2008 01:04
Jo si fos més fanàtic de l'escalada esportiva em plantejaria el Temple de Hannuman. No sé si algú l'ha repetit però deu ser al·lucinant.
També a les esmentades pel ferrans afegeix la via "Maldita sea mi suerte" a Roca Regina.
Re: qué em recomaneu?
12-March-2008 09:54
En la Reina Puig algo había que meter, creo recordar!! Al menos a mí me pilló por sorpresa el L1. Sin meter creo que en las bagasses tb tienes "la via del alba" y "el jardi dels deus".

Saludos
Re: qué em recomaneu?
12-March-2008 09:58
eI MARIETA,

sI VOLS TIBAR hi ha el senyor dels Bordillos ( 6c+) i Baron rampante (7a+) a Vilanova. Si vols més aventura tens la pLACER DEL GESTO ( 6b expo però vas fent). La Chica del MARTINI té un 7b+ a bloc ( cal un frined petit-mig)..la resta esta de 6a i 6a+ equipat...més contínua hi ha la FASE TERMINAL( llargs seguits de 7è, tot equipat i no obligat), i el TEM;PLE DE HANNUMAN ( un vion de tres llargs de 7c i altres menys txungos) potser hi ha alguna marca però encara no està molt tocada. El 7c és "orientatiu", per contra la via esta MOLT BEN EQUIPADA i es munta bé ( sobretot amb antena..hahahha!). SI ETS LA MARIETA que em penso és la que et diria DIRECTAMENT que provessiu...

A Terradets-Bagassesel que potser esta millor és la COLORES ( ojo que no son bolts...6b+ "classic")...tot és molt nyapero, hi ha altres vies més modernes i ben equipades però aquesta és un classic del lliure dels 80 i imprescindible...oju que hi ha algun buril....

HI ha al davant el PELADET..allà hi ha vies de placa més interessants com la DESTELLOS ( 7b INHUMÀ), la del CHET ( 7b+ galactic) i fins i tot la BABY BOOM ( 8a ris a arquejar a muerte). Menys equipades però interessants tens la SATEL:LITS del DESIg (7a a l'inici i 6ens de no perdre-se'ls a la resta..oju que cal algun catxarro).

A Regina les que t'han recomanat són les guapes. Oju amb la MALDITA SEA MI SUERTE, els llargs txungos estan cosits però la pedra esta una mica guarrilla-liquen gris, pc repetida- i hi ha algun tram més que incert molt bloquero o amb algun 7a obligat. La via és un passote però es bastant difícil i apreta...en la primera part et pots baixar a rappel fins al terra..en la segona rapel.les fins la feixa central i cal "tornar" per ella (compte que és un flanqueig facil però amb cert "buit" a sota ( 150 mts concretament i Iº/IIº amb un passamà al final /inici-hi ha gentq ue no es desencorda, però potser és encara més liante...)

Salut i tiba-li!
Re: qué em recomaneu?
12-March-2008 10:07
sí tranki, sóc jo ;)

Ja he mirat la ressenya del temple de hannuman i penso que no estaria malament però...pot ser que primer en faci alguna de més fàcil, no sigui cas...Lo bo que té aquesta via és que està a prop de la cúpula jejjejeeje. Les altres me les he estat mirant i em sembla que millor una de curta, la colores ja fa temps que em fa gracia però nose ,nose. En fi, ja veurem si l'Esteve es deixa enganyar...
Bueno, moltes gràcies a tots. Podeu recomanar-me'n més, no us talleu.
Re: qué em recomaneu?
12-March-2008 10:44
Molt bé Marieta, 2 dies sense veure'ns, 2!!!!, i ja em fots el salt!!!
Ja parlarem...
Re: qué em recomaneu?
12-March-2008 10:59
jajajajajaja
Es que el meu rellotge biològic em demana fer una via d'entre 4 i 8 llargs ben equipada. I com que tu no hi erets per encaminar-me a la llum i jo sentia la urgència doncs mira...XD
Pero no t'amoïnis que la última paraula la tens tu (bueno, pot ser només tens la última mitja paraula, que ja és molt) però sense el teu veredicte jo no m'enfilo per enlloc de més de 40 metres, oh gran sensei.
Re: qué em recomaneu?
12-March-2008 13:11
Marieta...Via llarga?
Vinga... Paret de les Bagasses a Terradets. L'engendro. Tens un llarg de 6b per concentrar-te a tope i un penúltim de 6c per apretar. Graus de Terradets de finals dels 80. L'aqualumg i la TIM S'han de fer !!!!. Per disfrutar Demasiado lejos para ir andando. I llarga, llarga la Mescalina (reequipada)
Roca Regina. La vida en el filo i la Post mortem. Bones vies equipades amb spits.
Ja en tens algunes més...
Si et fa falta parella avisa'm...(de cordada està clar)...;-)))))
Re: qué em recomaneu?
12-March-2008 13:22
merci Isidre! La Demasiado lejos deu estar bé pel que m'ha comentat en Fetpols. De moment no em falta parella (de cordad està clar ;)) però si algun dia acaba fart d'escalar amb mi no dubtis que hauré de treure l'agenda :p i et cercaré -no ho hauries d'haver dit mai-
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar