El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Esportiva a Sant Llorenç de Munt

Enviado por Pere 
Pere
Esportiva a Sant Llorenç de Munt
03-September-2005 00:06
Hola, he vist que fa poc que s'ha re-equipat la zona de les Agonies amb parabolts i reunions de cadena amb mosqueto (poc vistes a Sant Llorenç jeje). Algú sap alguna cosa? ressenyes de les vies? gràcies! :D
Hola Pere!!

Jo tinc unes ressenyes molt velles de les Agonies, vols que te les passi?

Si descobreixes algo més, informa....

Sort i a tibar-li!!
Hola, a mi si que m'interesaria aquestes ressenyes de les agonies. He estat un parell de vegades i anavem probant sense tenir ni idea del grau. M'anirien bé si me les passes. El meu mail: manelsl@hotmail.com

Gràcies.
Pere
Re: Esportiva a Sant Llorenç de Munt
03-September-2005 20:32
Mohawk em faries un favor :P L'altre dia vaig coneixer dos nois fent un 7a+ a les gaites, deu ni dor lo forts k estaven, ja hem kdat algun dia x nar a tibar, kuan vulguis ja saps! ;)
Gr
Re: Esportiva a Sant Llorenç de Munt
29-September-2005 16:03
Hola,

Suposoq ue quan dieu AGONIES no us referiu a les Gaites sinó al totxo que hi ha sota la pista que duu a can Pobla ( l'accés és pujant per la urbanització, però)

JA fa molts dies que aquestes vies estàn reequipades.

De esquerra a dreta crec que són:

Entrada amb tres vies. La primera fins 1a cadena 7a+, fins segona 7b/c "infierno"
La que puja recta 7a+ fins 1a cadena 7c+ fins segona cadena, bastant dur...

La de la dreta 8a

Segona entrada i recte amunt 8a ( crec, no l'he provat)

Hi ha una unió de vies que queda de 8b

A la dreta es puja per una cadena i s'accedeix a un 7c dels més "coherents" en quant a grau

En el bloc de la dreta hi ha un 8a ( coraje), enrant per la dreta és 7c+, les dues bastant inhumanes.

Amunt, hi ha un totxo amb dues vies bastanbt bloc i mortes de les quals no en sé el grau, igualq ue en la banda oposada a les Agonies, on hi ha alguna guarradilla de 6a o 6b per fer un escalfament bastant cutrillo...

Aquest graus són els de referència encara que la majoria és la típica graduació DURA de St LLorenç.

Sort
Hola:

A mi també m'interesen aquestes resenyes. Si me les podeu pasar hem farieu un favor. El meu mail es oscar.garcia.abad@gmail.com


Moltes gràcies!!!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar