El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

VIES GUAPES al XINCARRó, zona VIANANT

Enviado por TRanki 
VIES GUAPES al XINCARRó, zona VIANANT
02-November-2006 14:55
Hola a tothom,

HEm estat escalant alguns matins pel VErmell, actualment la paret de l'esquerra és un sector molt visitat i compta amb vies molt bones desde Vº a 7c o 7c+.

Voldria fer un post al BLOG, amb fotos i ressenyes, però em falla una mica de iNFO...us agraïria NOM de la via i grau "consolidat"

Les ressenyes de ONACLIMB estàn bastant actualitzades, però hi manquen una sèrie de vies que es veuen molt guapes i MOLT dures...en sabeu alguna cosa???

*7c a la dreta de la tríada de vies que hi ha a l'extrem esquerre de la paret esquerra, just al costat l'agulla del Timbaler

*Dues vies molt guapes a la ESQUERRA del VIANANT, a mi em van semblar 7c/c+ la primera a la dreta ( passos a bloc, mçés nyapera i seguros lluny) i 7c la segona a l'esquerra ( forats i molt guapa)...

* Via DINS LA COVA...projecte BRUTAL

*Just a la DRETA de l'ARLEQUÍ es veu un projecte ( equipat però hi passa una corda), i una via més o menys equipada...estàn acabades? Es poden provar? ¿Què surt?..linies brutals en roca vermellosa...

*UNs metres més a al dreta, abans de la SARAMPIÓ, hi ha uns bolts que s'enfilen, es veu poc magnesi...¿Està feta?

*A la dreta de ULTRAVOX també s'hi veu una via...plaquera, semblant a la Ultravox però crec que sortia més dura no? HIha alguna castanya..suposo que no vaig saber veure els cantos idonis...

*LA via que puja per sobre de Johnny Juerga crec que és del Carles B. i surt 7c+, no?...

FELICITATS ALS EQUIPADORS PER LA "VISTA" i pel Curro...

Si hi ha cap problema per "penjar" la info,...bé, ho respecto, simplement. No ho penjaria però almenys molaria saber què estem escalant no?

Gracies per endavant

Oriol
Re: VIES GUAPES al XINCARRó, zona VIANANT
02-November-2006 16:53
Vaig enviar l'actualització de totes les vies que dius a la plana d'Ona Climb fa mig any però encara no ho han posat al dia. A veure si tenen temps i ho fan un dia d'aquests. Per la meva part pots penjar la informació de les meves vies. Et dic el que sé del que demanes:
*7c a la dreta de la tríada de vies que hi ha a l'extrem esquerre de la paret esquerra, just al costat l'agulla del Timbaler
Em sembla que la via es diu Que remuga l'avi. Equipada per Xevi Escudé, agafa un esperó i placa dificil després de bifurcar-se a la D de la via Petit Cabró

*Dues vies molt guapes a la ESQUERRA del VIANANT, a mi em van semblar 7c/c+ la primera a la dreta ( passos a bloc, mçés nyapera i seguros lluny) i 7c la segona a l'esquerra ( forats i molt guapa)...
La primera que surt a l'E del Vianant em sembla que es diu Pau Barrios i va esser equipada pel Marc Torrallardona. l'altra que va més a l'esquerra també va ser equipada pel Marc i em sembla que es diu No repapiejis.
Aprofitar per dir que també ell mateix va equipar la via a la D del Vianant que deu rondar també el 7c i que te un tram força dificil a bloc. el nom és El Nòmada.

* Via DINS LA COVA...projecte BRUTAL
Em sembla que ho va equipar l'Isaac Cortés, no se si l'ha feta.??

*Just a la DRETA de l'ARLEQUÍ es veu un projecte ( equipat però hi passa una corda), i una via més o menys equipada...estàn acabades? Es poden provar? ¿Què surt?..linies brutals en roca vermellosa...
El projecte que dius va per la dreta d'un fil d'esperó? Si es aquesta ho va equipar el Marc Torrallardona i ho ha acabat-revisat i canviat algun seguro el Llullu de Santa Cecilia aquest estiu. No se si està ja per provar o que.
La via de la dreta d'aquesta és bona, equipada pel Llullu, deu rondar el 7a ben be (El Llullu però tot ho troba 6c+...) No recordo el nom. La seguent de la dreta és un 8a que em sembla que va equipar el Carles Brascó i que té el primer seguro a dalt a Agulles...

*A la dreta de ULTRAVOX també s'hi veu una via...plaquera, semblant a la Ultravox però crec que sortia més dura no? HIha alguna castanya..suposo que no vaig saber veure els cantos idonis...
Aquesta via la vaig equipar a la primavera es diu Vox Populi i entra per la Taules de gimnastica per llavors enfilar la placa amunt amb bons forats i algun tram extrany abans d'arribar a la reunió sota el sostre. El grau deu rondar el 7b fins allà. Vaig muntar un segon llarg que passa el sostre i al damunt hi ha una reunió amb dues anelles a veure si algú s'anima a provar-ho, és un pas de sostre que costa molt posar-s'hi al damunt a la rampa. No està fet aquest petit L2. Vaig deixar un nus empotrat a la fisura d'entrada de la taules de gimnastica provisionalment a l'espera de parlar amb els equipadors d'aquesta fisura per saber si els espits son d'origen o posteriors i que cal fer...
Aprofitar per dir que vaig reequipar la Ultravox amb quimics inox i que ha guanyat 5 metres de longitut. Atenció a la corda, son 35 mts, acabes a dalt al replà. El grau potser varia un xic perque passar la antiga R és un pas dificil, potser és 7c, potser abans ja ho era...
Pel que vulguis ja ho saps.
Espero no haver-m'he equivocat amb els noms de les vies que t'he donat, si de cas contrasta-ho.










Re: VIES GUAPES al XINCARRó, zona VIANANT
02-November-2006 18:03
Joer Tati, sou l'òstia...

MOlt bones vies, molt bona info i molt bon rotllo...a veure si cundeix.

Per a aquells que es quedin amb l'info d'aquí afegeixo uns comentaris

La tríada de l¡'esquerra de tot...incrïble..
1a: 7b+, algun pas durillo
2a:7b+ de pila pilera...molt increïble..linia al.lucinant
3a: El 7c que comenta el Tati...arribada a R amb "aire" sota els peus..ojo als onsight..

A destacar el altre 7b+ a la dreta de la tríada, així, com més a la dreta la SIDONIE 7b+ ( ojo que pica i costa xapar), la CANELA ( 7a+ ( abasn 7b...pura pila i belelsa absolunta), i el 6c+ en el diedre a la dreta de canela


Les del sector del vianant, de esquerra a dreta:

1a: Forats, es un segon llarg aeri però franc...molt guapa 7c
2a: Passos a bloc contínus estil "roca d'en BArberà", presa petita, bidits petits, lances i aire sota els peus ( quines galetes...)7c/c+
3a: El Vianant. Una de les millors vvies de Montse Sud...vaja..un VIÓn!. Primer tram molt tècnic ( vertical) i continu...7a+ a curarr-se. Segon tram molt de l'estil de les vies amb més pila de St benet ( pas pas-repos), amb roca brutal...Alguna galeteta a dalt, però la presa acompanya més.
4a: Nòmada. Entrada APART del Vianant...tot iq ue està CUALLANT entrar pel vianant ( més maca i més pila), i flanquejar ( ojo) cap a Nòmada un cop passada la reunió...Pas molt a bloc de lance a monodit des de lefa guarrilla, Sortida a pila amb darera assegurança avall.

EN el sector de l'Arlequí suposo que devíem apreciar malament la dificultat des deñl terra...la via amb la corda suposo que és la primera que menciones, i l'altra que vaig veure deu ser la del LLullu ( o no), entrava des de sobre una pedra, xapant just des de la mateixa per protegir el pas a bloc de l'entrada...i la resta anava amunt...AIXÒ ES 7a??? joder...

Realment la del Carles, deu ser la que queda a la dreta...i que després de fer almenys 5 mts per ganda té el parabolt apendre pel sac...un tsunami...

La Vox Populi creia que entrava per la Ultravox o així ..igualment encara estava una mica brutota...igualment la vam catar a plè sol i baixant des de Ultravox...( que com dius ara és més dura...potser 7c dur ( encara que el "crux" de sobre el sostre segueix sent un tramn que mai saps com l'acabes fent...)..i ens va semblar més seriosa que la propia ULTRAVOX...bé ja miraria de provar-la més...


De veritat ( sense peloteo que d'això passo), felicitats per la feina i gracies per l'info...encara no he trovat una via vostra que no sigui bona!

Salut
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar