El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Com anar a Savassona

Enviado por TRanki 
Com anar a Savassona
15-November-2006 14:55
Hola,

Em molaria acostar-me a Savassona. No hi he estat mai per allà excepte a roda de Ter...

Molaria una mica de info:

¿Com arribar-hi? Quina és la població més propera i com s'arriba al sector?

¿Quin i com és l'accés?( duc companya amb bombo)

¿Algun bloc recomanat?¿hi ha algun topo o link on informar-me?

Gracies avançades per la info

Salut
Re: Com anar a Savassona
15-November-2006 15:40
hola tranki, per anar a Savasona has de pillar la carretera que va de Roda de Ter a Vic (C-153) i abans de pasar l'eix transversal per sota hi ha un trencant a l'esquerra direcció Tavernoles, parador de Vic i St Pere de Casserres (BV-5213). Un cop passat tavernoles la carretera va pujant fins arribar a un collet i les parets ja es veuen. Es deixa el cotxe just al collet (hi ha una cadena i una reixa) i aqui neix el camí per anar a les parets.
A peu pla per un cami molt ample s'arriba als blocs de boulder i si pujes per la pendent arribes a les parets (vies d'artifo), tot pero, molt a la vora.
Et recomano anar a la zona dels blocs, que es troben enmig d'un prat molt guapo i aqui pots fer boulder a tuti plein i si vols, des d'aqui pots pujar a l'ermita (vistes guapes). També hi ha alguna via esportiva i tal per la zona, totes txungues.
Si hi vas segur que et mola, el lloc és guapissim. Ja diras alguna cosa.
Fins aviat
Re: Com anar a Savassona
16-November-2006 11:10
Quan hi vagis avisa, que ens apuntem!!

A mi m'encanta el lloc, tot i que m'han comentat que a vegades hi ha cert overbooking :P
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar