El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

ens poden fer fora de pistes???

Enviado por kalamontse 
kalamontse
ens poden fer fora de pistes???
21-January-2004 13:05
em molaria saber si els pisters, o qi sigui, et poden fer fora de l'estació per pujar o baixar, per alguna de les pistes. estic començant a fer esquí de muntanya i les primeres esquiadetes de l'any em mola fer-les per pistes per pillar-lis el rotllo.
no sé si les estacions tenen la propietat de la muntanya o simplement el dret d'explotació.
si hi ha algú que s'hagi trobat mai molaria q ho expliques.
gràcies!!
Xevi
Re: ens poden fer fora de pistes???
21-January-2004 13:05
A veure, jo m´he endut força bronques dels pisters per anar fora pistes i he deixat d'anar-hi, si fas esquí de muntanya no et poden dir res, però si portes forfait t'amenaçaven en treure-te´l tot i que ara diuen que s'han posat més durs i l'amenaça pot ser una realitat, però si te'ls ensumes, tira cap a baix!
furió
Re: ens poden fer fora de pistes???
21-January-2004 13:06
ei klamontse! en principi NO et poden fer fora, com a molt dir-te que pugis pels marges de les pistes; a la baixada, t ets un esquiador més. el problema és quan pilles l'arrossegador i miren el forfait... solució: pells i a foquejar!
Jeroni Soler
Re: ens poden fer fora de pistes???
22-January-2004 17:44
Les estacions nomès tenen drets sobre ELS REMUNTADORS,o sigui, que si tu puges amb esquis de muntanya no et poden fer fora. Però també et recomano que vagis per pistes poc transitades, ja que no seria la primera vegada que un garrulo amb snowblades s´emporta per davant un esquiador de muntanya. Atenció
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar