El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

CIENFUENS, nueva vía Licantropunk

Posted by albert 
CIENFUENS, nueva vía Licantropunk
August 23, 2006 06:59PM
Este sábado acabamos de arreglar una vía en Cienfuens, abierta el noviembre del año pasado.
Licantropunk, con parabolts en reuniones y en los pasos de placa, que a complementar con 2 juegos de alien (verde, amarillo y rojo), empotradores y camalots hasta el nº3.
Muy mantenida en 6b+/c, con algún paso de A0.
Adjunto reseña. Espero que la disfrutéis.

salut i sort. sandra i albert. ganxets.


CIENFUENS. Via Licantropunk
August 26, 2007 12:36PM
Dijous dia 23, el Jesus i jo vam fer aquesta via al.lucinant. Primer felicitar el Salvador per aquesta apertura la cual la considero dura, molt dura.
Cal dir que el Salvador diu que la roca es bona en general, pero hi ha molts trossos de roca dolenta, i lo que si que es cert que cal tindre una bona tecnica per col.locar els segurus i portar aliens i friends repetits.
Salud i bones escalades.
Re: CIENFUENS. Via Licantropunk
October 08, 2007 02:25PM
Hola Josep, hola Jesus,
dissabte 6 oct la vam repetir amb l'Eli des de la perspectiva que donen 12 mesos de distància.
Tens raó, la via té bastants trams amb roca dubtosa i cal anar sense manies. Al final acabes amb el coco una mica exprimit.
A vegades "l'amor de madre" s'entreveu a les piades i perdo objectivitat.
El lloc com sempre, magnífic. Una sola cordada provant la Kundalini, comentant la "qualitat" de la roca dels primers 15 mts...
Cienfuens impresiona i els seus 150-200 mts omplen més que altres tàpies un xic "civilitzades".

salut i sort.
Re: CIENFUENS, nueva vía Licantropunk
October 29, 2007 08:47PM
Aket diumenge vam anar a cienfuens per primer cop i vam fer la licantropunk, via guapa amb bon ambient e la roccia e abastanza buona, bona per entrar en contacte amb el lloc. Casi ens surt tota menys 5m del segon llarg, tot lo altre ens va sortir, jo diria ke la segona tirada es la mes dura jo li posaria 7b ja kes una secció molt a bloc difícil a vista, el tercer llarg jo crec seria 7a i l'ultim 6c+, els altres pode ser 6c o menys, però macus. Felicitats a l'albert per la via i bones escalades.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login