El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Escaladors; Desastre a Sant Llorenç del Munt!!!!

Enviado por jordi 
Escaladors; Desastre a Sant Llorenç del Munt!!!!
20-November-2006 20:05
Aquests de la diputacio son una puta gentussa!!! Avui he tornat al lloc dels fets i el panorama encara es mes desolador. Han portat una maquina "retrac" i hi han dos paios amb motoserres talant alzines a tort i ha dret.El de la maquina es mes catala que tots nosaltres junts (es de capdevanol o com collons s´escrigui) )i els altres 2 paios son de Rumania o d´algun pais d´aquests que amb prou feines entenen i parlen el castella (almenys no son moros- fotet willow) ja veieu a quina gentussa agafan aquests gossos de la diputacio.Pero el pitjor per el que diuen els entesos encara te que venir.

Tambe hi havia 1 puto "tecnic" de la diputacio amb un tot terreny nou de trinca i encara que no ha servit de res. Li he dit de Fill de puta en amunt.
Els que vau sabotejar el tractor ho heu fet tant "be" que avui ja estava treballant un altre vegada.En fi que d´aqui uns cuants dies ja tindran una altre carretereta per anar de finca en finca amb les fulanes.

Jordi







Re: Escaladors; Desastre a Sant Llorenç del Munt!!!!
21-November-2006 08:49
De gent per fer qualsevol destrossa sempre en trovaran. Ells fan la feina per sobreviure. No crec que sigui a ells a qui cal adreçar-se.

Algú sap on viu aquest individu? Crec que tal com va el tema, és on s'hauria de fer TOT el soroll!

Celestino Corbacho
President de la Diputació de Barcelona
Re: Escaladors; Desastre a Sant Llorenç del Munt!!!!
21-November-2006 11:20
Jordi... lo de gentuza va por el de Campdevanol o por los Rumanos? Es que no acabo de entender por qué llamas gentuza a los trabajadores. Tal vez deberías llamar gentuza a los promotores de la obra o pagarles tú un sueldo a los currantes para que puedan ganarse la vida.

Saludos.
Re: Escaladors; Desastre a Sant Llorenç del Munt!!!!
21-November-2006 12:38
Eo!! deixem les fàcils acusacions... deixem els comentaris totalment destructius que no aporten res... millor no parlar dels altres perquè si ens miréssim a nosaltres mateixos, déu ni do les coses que sortirien! però això costa més veure!

Un amic ens ha passat un comunicat que surt avui en els diaris locals de Sabadell i Terassa, en resposta al comunicat de la Diputació el passat dissabte.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Espais naturals de la Diputació de Barcelona
Quan la prioritat NO és la natura

Resposta al comunicat de la Diputació de Barcelona sobre la construcció d’una carretera de muntanya al parc natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac

1. La carretera del Coll d’Estenalles al Pont de Vilomara per Mata-rodona està definida tècnicament com a carretera de muntanya en el projecte de la Diputació, no pas com a camí o pista forestal; també és una carretera de muntanya, per exemple, la que va de Mura a Sant Llorenç Savall, totalment asfaltada. En la fase inicial es pavimentaran almenys els trossos de més pendent (el desnivell és de 200m).
2. L’objectiu d’aquesta carretera NO és la prevenció d’incendis forestals. Una carretera no facilita mai la prevenció (en tot cas l’extinció), sinó que és el factor de risc més important per als incendis, com ho demostren els mateixos estudis de la Diputació (vegeu gràfic).
3. El gran incendi de Sant Llorenç Savall de l’agost del 2003 va començar al marge de la pista de la Vall d’Horta, i el de la Serra de l’Obac del 1986 a la carretera de Rellinars.
4. Els incendis forestals són l’excusa per a construir una obra que el que pretén és bàsicament enllaçar una sèrie de finques propietat de la Diputació, amb l’objectiu de reforçar el model gestió fortament centralitzada que caracteritza aquest parc natural.

5. La construcció d’aquesta carretera suposa la tala de més de 2.000 alzines i la voladura amb dinamita de prop de 5.000 Tm de roques, tot això en l’àrea qualificada de màxima protecció del parc.

6. El primer objectiu d’existència del parc natural és la conservació de la natura, no l’augment de visitants ni la promocíó turística i econòmica. Sant Llorenç del Munt no és cap parc temàtic.

7. Es tracta d’un projecte obsolet, contra el qual ens hem oposat rotundament des de fa quasi vint anys. Els mateixos motius al•legats per construir aquesta carretera podrien servir per a justificar que se’n fessin en molts altres indrets protegits pel parc natural.

8. Hi ha alternatives molt més respectuoses amb el medi per a la prevenció i extinció d’incendis. Caldria debatre-les de forma oberta i participativa en el marc del Pla Regulador d’Usos i Gestió del parc natural, pla que la Diputació està legalment obligada a impulsar des del 1998.

9. Lamentem la prepotència i la manca de diàleg demostrada pels representants de la Diputació, demanem l’aturada de les obres i manifestem la nostra voluntat de continuar l’oposició ferma i pacífica envers aquest greu atemptat ecologic al cor del parc natural.


Coordinadora per a la Salvaguarda del Massís de Sant Llorenç del Munt i la Serra de l’Obac


ADENC
Centre Excursionista de Castellar del Vallès
Centre Excursionista de Mura
Centre Excursionista de Sant Vicenç de Castellet
Centre Excursionista de Vacarisses
Centre Excursionista de Terrassa
Centre Muntanyenc Sant Llorenç
Grup Ornitològic Pigot de Terrassa
Mountain Wilderness Catalunya
Sant Quirze del Vallès Natura
Unió Excursionista de Sabadell




Re: Escaladors; Desastre a Sant Llorenç del Munt!!!!
22-November-2006 12:00
Hola Jordi, m'alegro de tenir notícies teves. Encara que siguin aquestes!

No haig de donar explicacions a ningú del que faig, si més no perquè les faig, bàsicament, per mi mateixa. M’agrada lluitar per les coses que crec.

Sembla que t’hagis sentit en algun moment ofès, disculpa eh! Anava per tothom el fet que deixem de criticar als altres i centrar-nos amb el que toca. No crec que els "moros ni els de Rumania..." tinguin cap culpa, bueno per no entrar en altres detalls ... no vull gastar més temps.
A més, perquè com sempre dic aquí, criticar no aporta res a ningú, fora dels mals rotllos Jordi, i darrerament sembla que tots els que escrius, tenen algun component d’aquests!

Ja que en aquest foro públic has volgut deixar constància que no m’has vist al lloc del desastre... et diré que sí que he anat. La veritat, passo d’entrar en aquests cercles sense fi " de que si jo he fet i tu no"... passo molt! Però, per desgràcia meva, m’has fet sentir una mica ofesa. I deixa que et digui, que sap greu que vingui d’un amic, però bueno, es lo que hay.
La veritat, coneixent-te una mica, penso que no ho fas de mala fe, que t’agrada burxar sempre al personal. Espero que, almenys amb mi, ho canviïs, que saps que als Climent us tinc apreci.
I sobre tot Jordi, perquè amb missatges com aquests, desvies a tothom del que realment importa: ST. LLORENÇ DEL MUNT I L’OBAC.

Passo molt Jordi de dir-te els dies que jo no et vaig veure allà o altres represàlies.. amb això jo no caic. Perquè diuen allò de “ Quien va con un cojo, al año cojea y ranquea... “
Els que em coneguin ja saben com sóc... pel bo i dolent, que tinc mooolts defectes!

Doncs vinga, el més important! Continuem la lluita sense fi per salvaguardar ST. LLORENÇ DEL MUNT I L’OBAC!! Mantenint-nos informats!

Una abraçada!
Re: Escaladors; Desastre a Sant Llorenç del Munt!!!!
22-November-2006 15:02
hola gent

escolta Jordi deixa de crear polemica amb aquest tema, a mes tots hem col.laborat mes que tu en aquest tema tant fotut. No feu cas, be doncs nomes dir aixo
Ei Raquel estic amb tuno et sapiga greu ja saps com es e, be una abracada a tots muntanyencs des de les parets de calcaries de les illes de krabi a tailandia.

ens veiem aviat
Re: Escaladors; Desastre a Sant Llorenç del Munt!!!!
29-November-2006 10:19
para Jordi
Me parece fatal lo que estan haciendo en St. Llorenç de Munt, pero no considero que por esto tengas que atacar a la gente extrangera que se gana la vida con lo que puede y no tiene tantas facilidades como nosotros para encontrar un puesto de trabajo de nuestro agrado (aunque ni siquiera todos nosotros somos capaces de ello)
Así que te pediría que no faltes al respeto a la demás gente que no te ha agredido en ningún momento
Desastre a Sant Llorenç del Munt!!!!
01-December-2006 09:59
Hola, us voldria adjuntar un mail que he rebut d'un amic aquest matí.

Gràcies!

--------
Hola a tothom!

Podeu veure imatges de l'aturada d'una excavadora per part dels activistes de la Coordinadora (17 de novembre). A YouTube:

[www.youtube.com]

Per cert, almenys deu dels qui ens vam encadenar a les màquines ja ens han citat a judici per delicte de "coaccions" (qui ho diu que la justícia no és ràpida quan convé a alguns polítics?). La denúncia l'ha posada la Diputació, és clar. Sembla que ens volen demanar danys i perjudicis per les hores que l'excavadora no va poder fer destrosses.
Farà falta gent per concentrar-se davant el jutjat amb pancartes, etc. i denunciar l'actuació de la Diputació. Els qui pugueu venir reserveu-vos el 14 de desembre, a les onze, al jutjat d'insttrucció núm.1 de Manresa. És l'hora de la solidaritat.


Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar