El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Vignemale - cara norte clàssica

Posted by Jordi - SF 
Jordi - SF
Vignemale - cara norte clàssica
August 16, 2005 01:03PM
Holas!!

Como va? ..queriamos ir este jueves a la norte clàssica del Vignemale, tenemos ressenya, pero nos han dicho que es fàcil perderse, alguien sabe más cosas, quanto podemos tardar?

merci!!
Maluta
Re: Vignemale - cara norte clàssica
August 16, 2005 02:45PM
la vam fer akest juliol, si aneu amb la resse que hi ha per akesta pagina-feta pel lluis pacerises, no crec k tingueu problemes, tireu sempre per alló mes evident o per on veieu mes material posat. Algun grau seria discutible (tant a la alça com a la baixa) peró la descripció de l'itinerari s molt bona
(tenint en compte les multiples variants ke poden sorgir en una paret com akesta)
Un altra tema a tenir en compte es k en akesta ressenya marca una variant per superar un dels gendarmes de l'aresta intermitja pel dret amb passos de V i A0, aixó deu haver canviat- el dia k nosaltres lavam fer un pamplonika va arrenkar un bloc força gros tot fent akst pas arrenkant un pitó i fent un vol considerable, n se com deu estar ara akest pas, en tot cas pots eskakejar per l'esquerre.
Pel ke fa al temps nosaltres vam fer un horari pecim n se ni quan vem tardar, cal dir que vam fer mes aviat poc ensamble i que anavem lents per trobar el recorregut. Una corada rapida la pot fer amb menys de 6 hores facil- el dia després de nosaltres un guia la va fer en 6hores amb client, i una altres corades mes fortes k la nostratambe van fer horaris d'akests.
Tinguem en compte ke la via es va obrir el 33 sense fer us de pitons i en 4 hores, aixins k ja saps, horari depern de vosaltres.
En tot cas vagi be!!!

PS
Si per casualitat ets un dels pamplonikes ke llegeixes això espero k t'hagis millorat i ke la hostia no fos res, salut!
qué pasa!! hacía tiempo que no miraba este foro!!!
pues me pegué 2 o 3 semanas con dolor en las piernas pero al final no tenía nada roto. eso sí, la bajada hasta pont d'espagne...un suplicio!!
tengo un poco de marca en la cara y la raspada gorda de la mano ya se me ha cerrado del todo.
colgaría una foto de como tenía el culo a los dos días (la evolución de colores no tenía nada que envidiar a un arcoiris) pero no quiero herir sensibilidades....al final, acabé yendo a los toros al día siguiente de volver (era san fermín!!) y mi culo y su negrísimo y enorme moratón triunfaron en la locura sanferminera. La verdad es que con algunas cervecillas encima...me pasé un poco de enseñarlo...
vuelvo a escalar, pero poco hasta que acabe exámenes este jueves...
mi compañero se la chufó algo más tarde en el naranjo, pero tampoco se hizo nada grave....vaya cordada suicida!!
MIL GRACIAS una vez más por vuestra ayuda.
Y va una fotillo de entre las nieblas. Sois uno de vosotros ;-)

[www.savefile.com]
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login