El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

torres Bassiero

Posted by gil-galad 
torres Bassiero
June 29, 2004 06:46PM
Hola que tal, me gustaria intentar la Mestres LLeonard en solitario, alguien sabe como estan las reuniones (hay que montarlas)? Cuanto tiempo hay de aproximación hasta la via?, me parece que Gerber me podria dar algún consejillo mas y ¿por que bajaste por la Bonaigua es complicado regresar por Amitges? Gracias a todos, buenas escaladas.
Gerber
Re: torres Bassiero
July 01, 2004 06:36PM
Hola gil-galad
Les reunions estan equipades totes amb claus (ben ficats en general) i pots reforçar-les amb encastadors, encara que no cal. D'aproximació hi ha +/- 2 hores i mitja des del parquing de Sant Maurici. En quant a la via em vaig assegurar al tercer llarg (6a) i al setè, on vaig obrir una variant de 6a (bueno no ho sé segur si hi havia passat algú abans). De material vaig fer servir un joc de tascons, un parell de friends, i una corda de 8,5 de 50m, però em vaig quedar una mica curt.
Vaig baixar pel port de la bonaigua perquè hi ha una vall molt guapa i em venia degust descobrir-la i caminar un rato (des del pic fins Esterri 6h i porta un bon mapa) però es pot baixar sense cap mena de problema per sant Maurici.
Per l'aproximació no et confonguis amb el Perfil de Montsenyor, que també són dues torres, ves tirant vall amunt i ambans d'arribar al final puges una forta pendent cap a l'esquerra fins a peu de via.
Si vols et passo una ressenya ben detallada.

(si ets el ferran ja te la donaré divendres)
Re: torres Bassiero
June 14, 2007 09:05AM
Bon dia,
he llegit l'oferimen de Gerber que disposa d'una ressenya detallada, ja m'agradaria poder accedir perquè es una de les vies que tinc a la llista de pendents, es possible?
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login