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Hola Ferran, He estat distret, fins avui no he llegit aixó teu. Si, el tinc, (desni 271) i l'havia consultat pero no fa referencia a cap data en absolut. Seguire buscant... Gràciespor Josep Rigol - Alpinismo
Estic buscant i no trobo les dates de la primera ascensió a la via "Vides a l'ombra" del Piton Carré al Vignemale, (Callado+Solé+Sánchez) Algú les sap? Gràciespor Josep Rigol - Alpinismo
Aqui tens la ressenya original, la cosa no pot haver cambiat masa. En tot cas més peces, que nolsaltres en vem deixar poques. Com a curiositat: l'unic parabolt que hi havia al final de la llastra del llarg del diedre el vem posar de baixada, com de broma perque si has arribat fins alla sense expansions aquella sobra ja que el tram fins la R es facil en comparacio. Que teniem l'humor ppor Josep Rigol - Roget
A la vejéss viruelas... tinc uns colegues de la hostia.por Josep Rigol - Big Wall
Alberts, enhorabona per la via, segur que es guai perque el lloc ho es.. Piju, Recorda la via del Primitivo: De gener a juliol.... JRpor Josep Rigol - Pared de Aragón
Ni punxes ni botes, bambes. La baixada en teleferic, of course, els teus genolls t'estaran agraits de per vida. L'ultim cap alla les 16h, el primer cap a les 08h. L'acces a l'estacio superior es molt facil. A l'intermitja, cal un o dos rapels sobre neu, que aquella hora ja esta toba per la soleia, caminadeta curta per les pistes fins l'estacio. Cap problema, facil.por Josep Rigol - Dolomitas
Mira aquí que hay de todo un poco en clásicas. A la Marmolada mola molt DonQuijote del Mariacher i la Iovanne. Entre aquesta i la Gogna, D.Q es més maca i una mica més facil. No t'enlluernis amb TempiModerni, ni han moltes, pero moltes,i potses més adequades al moment. El salt entre las dos primeres que anomenes i TM es considerable. Jo he dormit a les dues estacions de la glacera.por Josep Rigol - Dolomitas
Siento usar este foro como forma de contacto, pero es que no se me ocurre otra. Pido disculpas al personal. Miguel tenías que ser tu, llevo años buscándote. Escríbeme a www.vertical.es/docrigol/ pon allí tu correo y/o teléfono y contactaremos. "cabroncillo desde pequeñillo"...por Josep Rigol - Escalada Clásica
Maluta, Amb les meves paraules només pretenia explicar-te com va anar el reequipament de la Cade. Crec que la premissa del permís del pares de la via va estar complerta amb escreix al participar directament l’Emilio Albir. Només era una petita intervenció històrica que gràcies a aquest foro i a la oportunitat del teu post pot arribar al coneixement de molta basca.por Josep Rigol - Escalada Clásica
Desconegut Rokiski: cómo puedo saber a quien me dirijo si no conozco a nadie con ese nombre. La experiencia me dice que los tios curtidos no preguntan tanto ni se plantean repetir una vía con taladro. Por cierto, si tu sí sabes quien soy yo (porque yo firmo mis mensajes con nombre y apellido) cuando me veas dime algo sino nunca sabre quien eres. Maluta: Jo personalment vaig participar al reequpor Josep Rigol - Escalada Clásica
Mejor no vayas, que de momento parece que no das la talla. Haz una ejercicio de humildad y profunda reflexión y pregúntate a ti mismo si tienes historial, capacidad suficiente y experiencia. La Jim Beam, a pesar de que tiene algunos buriles chungos, no está tronada para necesitar dos expansiones nuevas en cada reunión. Piénsatelo bien y ves a hacer vías en las que estés seguro de no necesitar upor Josep Rigol - Escalada Clásica
Celebro que algú hagi sigut capaç d’establir contacte amb el Maxi –jo he intentat fer-ho avui mateix també, amb resultat negatiu- diu molt a favor del personal del país. Desprès de les explicacions rebudes crec que caldria matar l’afer –si es que els progenitors de la Tempesta Nocturna no tenen res a dir- i dedicar el nostre temps a afers mes pràctics. Josep Rigol PD 1 Felicitats Piju pepor Josep Rigol - Escalada Clásica
MONTREBEI (2006) - PARET DE CATALUNYA • Tempesta Nocturna. Bravo por la iniciativa a Máximo Murcia y Jose Mª. Polancos. En principio los clavos no son necesarios. (ver foto) Aquest text de sobre esta copiat de la secció “reequipaments” d’Onaclimb. ¿Bravo? La vaig escalar potser fa vint anys i no recordo gaire del equipament però sí que ja llavors la vàrem fer sense martell. Conec apor Josep Rigol - Escalada Clásica
Enhorabuena por el foro, es probablemente, el más constructivo y vital de los que conozco en este país. Las secciones me parecen correctamente dispuestas actualmente, hacer un reparto por zonas probablemente fuera muy farragoso y diera causa a caos y equívocos. Desde mi punto de vista es de una cierta cobardía el asunto de los nicks. Sobretodo cuando se vierten acusaciones o insultos hacia perspor Josep Rigol - Web