El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
No és del Cengalo, és del Badilepor gerber7 - Badile
Doncs si que m'ha fet tilin, molt bé bous!! Ja l'aniré a provar. Mola molt que s'obrin vies com aquesta, pujar per una paret sense xapar plagabolts és com per un friqui encadenar una via al rotpunkt. La paret està pujant a mà esquerra just a sobre la carretera? Salutpor gerber7 - Oliana
Home no sé, per mi un fòrum és un lloc per debatre però també per escriure piades. És interessant que la gent pii les seves lolades perquè així podem compartir informació que difícilment la trobes enlloc. A mi m'agrada piar i he conegut vies interessants com Cor Salbatge o Spartans a trabés de les piades d'aquesta web. Ja ho sé que les meves activitats t'importen un bledo però és qpor gerber7 - Escalada Clásica
Oriol ja no saps ni que dius, t'estàs tornan boig...por gerber7 - Escalada Clásica
Ei Oriol si fóssis un pelet més breu llegiria els teus comentàris. Ah i ves-te fent a la idea que l'època del plagabolt té els dies contats.por gerber7 - Escalada Clásica
Ei Paca, a mi el concepte aquest de cada modalitat al seu camp ni m'agrada ni el trobo lògic. Trobo injust que una paret es pugui omplir de ferros pel simple fet que no tingui més de 30m i en canvi una de 500m no. Totes les parets, grans i petites es mereixen un respecte i l'escalada tradicional ha de poder tenir un espai a tot arreu perquè també hi han friquis que els mola fer totxos ppor gerber7 - Escalada Clásica
Ei Five. No vam fer cap llarg a vista. Al primer llarg vaig caure tres cops per resoldre un pas, al segon el Jordi es va penjar un cop, i al terçer vaig tornar a caure dos cops per sortir d una baumilla. Despres vam rapelar i la vam tornar a fer per encadenar la. Lo dels top rops nomes en va fer el Jordi al primer llarg uns mesos abans pero es igual perque al final aquest llarg el vaig fer jo sepor gerber7 - Sant Benet
Avui Pollito i jo hem escalat aquesta via de la Mòmia, un antic A3/A4 que l'hem pogut encadenar en lliure i surt 6c, 6b, 6b i 4+. No hem utilitzat ni claus ni martell i, és que amb un bon domini dels friends no fa falta clavar. Llàstima que hi han molts i molts ploms. Els del primer llarg encara perquè no es pot posar res més però als llargs 2 i 3 no en fa falta cap perquè van entrant cosetepor gerber7 - Sant Benet
Joder sort que existeix aquest fòrum sinó Moby Dick sería pell, ufff.por gerber7 - Sant Benet
Ei Tranki la via la vam obrir sense expansions reunió inclosa (la del forat que dius) i el mur que tu dius ja està provat al top rope per poder-lo encadenar sense xapes. Cinc metres més a la dr. del top rope hi vam obrir un 6c des de baix. Es diu Bómitos Burilossos i no té cap xapa, si hi vas abans que polgui només hi veuràs el magnes, primer puja recte i després es desvia a la dr. cap a la Bómitpor gerber7 - Sant Benet
Foto fanàtica de Moby Dickpor gerber7 - Sant Benet
Moby Dick 70m ED 6b PA: Jordi Esteve i Gerber Cucurell Via oberta sense xapes i només clavant un clau que ha quedat posat. Descripció del traçat: Elevar-se per la xemeneia que es forma entre la mòmia i la momieta i, al cap d uns 10m, 3m abans d'arribar al derrer rapel flanquejar la placa vertical cap a la dr. fins arribar a un forat on es pot muntar reunió (R1 6b). Sortir recte per agafarpor gerber7 - Sant Benet
Toda la información está en catalan, si no sabes catalan dimelo.por gerber7 - Petit Dru
Mira el blog www.escaladatradicional.blogspot.compor gerber7 - Petit Dru
Fotos fanàtiques durant l'obertura de la via Hard Gritpor gerber7 - Serrat del Moro
La Geganta Adormida (Collegats) Via "El Gegant del Pi" 125m ED 6c/A2 Primera Ascenció: Pol Ordeig i Gerber Cucurell al 11/2007 Via oberta amb tascons i friends. Per repetir-la cal portar camalots repetits, tascons i camalots C3. L'A2 son 4 passos que de ven segur que es poden forçar en lliure (podria ser 7a bloquero). Descripció de la via: Atac: Just a la dr. de la viapor gerber7 - Collegats
Serrat del Moro HARD GRIT 80m ED+ 6b/c Primera ascenció: Ferran Martinez i Gerber Cucurell al 13/11/2007 Via oberta sense foradar la pedra. Llàstima que ens en hem trobat algunes pel camí, però ens agradi o no Montserrat és així, ja està tot petat. Material per a una repetició: Tascons de totes mides, Camalots grans, Camalots C3 (num. 00 important) i un friend mitjà estret o de 3 llevespor gerber7 - Serrat del Moro
Pasate al bloque. Si tanto miedo te da escalar puede ser que no sea lo tuyo. Con el boluder haces los mismos movimientos de escalada, que supongo que es lo que te gratifica, pero le quitas el miedo. Yo conozco a unos cuantos que se han passado al bloque y la verdad es que disfrutan mas.por gerber7 - Escalada deportiva
Fissura Respecteume 100m ED+ 6b/A1 Primera ascensió: Piuet i Gerber al 09/11/2007 Via oberta amb tascons i friends. Situació: A sobre la carretera vella just al davant de la sortida del barranc de l'infern. Via: Pujar 10m fàcils fins a la primera reunió d'una via que va cap a la dr. (espit a la reunió) Seguir recte per la fissura (6a i 3 passos d'A1) fins arribar al seu finalpor gerber7 - Collegats
Qui no corre vola 100m ED- 6a Primera ascensió: Piuet i Gerber al 10/11/2007 Situació: Diedres que hi ha just a la dr, de la sortida del barranc de l'infern i a l'esq. del tot del sector de la Pedrera. Via: creuar la tirolina i anar al sector de la pedrera fins al seu extrem esq. Baixar una mica i pujar obliquament a l'esq. fins a situar-se a un lloc còmode just a l'esq. d&por gerber7 - Collegats
Avui el Faust el Piuet i jo hem nat a escalar aquesta paret. Hem fet una cosa rara perquè el bar de Pont de Montanyana estava tancat i no hem pogut copiar la ressenya però al final ha sortit prou bé. Hem entrat per la "Facteur de chut" (2 llargs de 7a i 6b) originalment A2/6a, que els hem forçat sense saber-ho. Després hem continuat tot recte per "Tous les sains a 20 h" amb dopor gerber7 - Cingle de Lladó
Doncs a mi el 3r llarg és el que em va costar més de tota la via. Duposo que la roca cutre no se'm dona gaire bé.por gerber7 - Paret de les Bagasses
Aquest diumenge l'Oriol i jo vam repetir aquesta via del Gran Pilar d'Angle. La vam trobar amb bastant bones condicions en general però amb algun tramet de gel dur. Neu dura a l'aproximació i la glaçera bastant bé, de manera que no ens va fer falta encordar-nos. De la Fourche a peu de via 2h, 7h des de la rimaia fins al cim del Pilar d'Angle i 5h més fins al Montblanc per lpor gerber7 - Alpinismo
El Mon Altre ED 6c Primera Ascensió: Gerber Cucurell LLoc: Roques de Serralló, Vall de Certescan Accés: Des de Tavascan agafar la pista que va en direcció a Certescan. Des del trencall amb les bordes de Guidal seguir la pista 300m més i baixar per uns prats fins al riu. Creuar-lo per un pont i pujar pels prats que hi ha a l'altre banda fins a entrar al bosc on hi ha un senderet poc fressapor gerber7 - Vall de Cardós
Geogadi 40m ABO+ 7b Primera Ascensió: R. Solé i G. Cucurell Situació: Vall de Cardós, Congost de Benante. Accés: Passat el poble de Benante aparcar el cotxe a la carratera vella just al costat del cementiri de Lladrós. Caminar en direcció SE i després baixar per unes roques fins al punt més baix possible on hi hem de trobar un ràpel que amb 35m ens deixa a peu de paret. Descripció: Via oberpor gerber7 - Vall de Cardós
Si però a Anglaterra Gales i Escòcia escala tothom, des dels que no fan més de 4+ fins al que encadenen 8c, hi hagi fissura, placa llisa o desplom sense cantos, els hi és igual, i no per això han d'embrutar les parets de ferralla que no es podrà treure mai més. Aqui l'abús de ferralla se l'hauran de tragar les futures generacions els agradi o no. No cal fer gaire grau per escalarpor gerber7 - Roca Regina
Jo la vaig fer després del reequipament. Ja ho sé que la Pere Camins no és ben bé una ferrata perquè s'ha d'escalar algun llarg de 5è, però el tipus d'escalada que s'hi cou en general s'assembla més a l'escalada en ferrata que no pas a l'escalada en roca, on l'escalador s'ha d'agafar a la roca amb les mans i els peus( i no amb escaletes i mosquetopor gerber7 - Roca Regina