El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Doncs si, t'has acabat enrotllant bastant... :-) Que guapes les teves aventurilles per l'Aeri, m'agrada llegir historietes d'aquestes. Totlment d'acord amb el que dius. Aviam si aprenem a buscar-nos la vida i no tirar tant de parabolt. Pel que fa als antireequipaments, restauracions etc. penso que aqui l'important no és com es fa (si per dalt, per baix o pel costatby willow - Escalada Clásica
Joan, primer de tot felicitats :-) Entre parabolt i parabolt hi hem deixat els burils originals, que per anar fent Ao aguanten batant més del que sembla. La dificultat obligada de la via segueix sent la que era: Vè. Apa, Salut!by willow - Diables
i si son vies de 9è grau, amb passamuntanyes i traje de camuflatge, no? Quines tonteriesby willow - Escalada Clásica
Entre la setmana passada i aquesta, amb el Pere i el LLullu, hem restaurat aquest via del Ganivet de Diables. La via ha quedat rotllo Punsola: Plaques, xapes, bona pedra, bones vistes... però amb una gran diferència: aqui hi ha més tranquilitat. El criteri que hem seguit ha estat el de rescatar de l'oblit una via de més de 50 anys d'antiguitat, que evidentment s'ha anat envellint.by willow - Diables
Ets un cabron Riqui!! Una altra pregunta, l'espit que hi ha a la dreta del començament del segon llarg de la dies de Furia (abans d'arribar a l'Estrés) és per marcar el territori? Vol dir que algú vol obrir el mur que queda a la dreta i hi ha posat aquest espit perquè ningú li obri? Salut!by willow - Vinya Nova
És la Dies de Fúria. El primer llarg és 6a, el 2n 7a+, que es pot empalmar amb el 3r, que és 6c i el darrer també 6c (penso que aquests dos darrers llargs son més aviat 6b, però és igual). És guapa i ràpida. Es pot rapelar amb un 70. Bé, de fet, el mur del 2n i 3r llarg son de cinc estrelles. A l'aguait amb la llastra del darrer llarg, fa molt mala pinta i cau directe sobre la reunió. Noby willow - Vinya Nova
Em sembla que si que me'n recordo, mola veure que us emparreu una miqueta més de metres que a targassona. Apa nanu, salut i festa major!!by willow - Cavall Bernat
Bones artista! Qui collons ets que voltes per aquestes contrades i que no ens coneguem?!@#%%&4 Les xorrerilles de la font de les tàpies les va obrir l'Eliecer fa 4 o 5 anyets. Jo llavors m'hi vaig penjar un dia: bastant dur i encara no té reunió; vamus que faria pudoreta de 8. La placa de l'esquerra la van obrir per fer pràctiques d'espeleologia els del CECB o del Mby willow - Escalada Clásica
Salut liantes!!! Què faríem al fòrum sense aquests "pollastres" ètics?! Ja està bé que hi siguin, i ho entenc, perquè en el fons som gent apassionada per la muntanya, l'escalada, la vida... És més, estic segur que fins-hi tot quan el tema puja de to i hi han descualificacions, fins-hi tot llavors, és possible que els matats/des que ho llegim en sabrem rescatar alguna opinióby willow - Opinión
Salut Ramon! Nosaltres la vam anar a fer farà un meset. Vam fer-la en lliure i no crec que fos més de 6b obligat en algun lloc del larg de 7c(?), que és el que surt de la bauma 5 estrelles. Mola una alguna xapa recuperable i si portes alguna "V" mitjaneta podràs passar a pedal per aquest lloc. No se, fa de mal dir si costa molt o no passar-hi, però em sembla que a aquests de les unby willow - Cavall Bernat