El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Potser si que no està ben dit netejar però pel mateix argument que exposes potser tampoc pugui ser encertat parlar de sanejar ja que la roca no està pas insana o malalta. Idem amb arreglar. Gavarresa lliure i tropical!! Salut, DEterminació i imposició...by tati - Técnica, equipo y material
No conec exactament la resistència d'aquest material pel tipus de caigudes que comentes. Suposo que hi ha variables com la qualitat de la roca, la longitut del parabolt utilitzat i la col.locació que depenen de l'equipador. La meva sensació personal és que per tirades de lliure amb caigudes de la longitut més habitual(2 a 6 metres) es veuen una mica justos, sobretot en algunes zonesby tati - Técnica, equipo y material
La setmana passada vam escalar aquesta via. En general la roca és mediocre tot i que els reequipadors van fer una bona neteja sobretot a la tirada de 7a. Hi ha una precaria llastra-pilar de uns 4 mts d'alçada x 30 cms d'amplada en la tirada de 6c que si es va en lliure es fa servir pels peus i que potser estaria bé de fer-ho caure ja que està a la vertical de la reunió i és força perillby tati - Patriarques
Hi ha un sector a Urús. Seguir la pista asfaltada que surt de la font del poble. Abans d'acabar-se l'asfalt hi ha una pista a ma esquerra en bon estat que seguim amb el cotxe aproximadament 1 km. Aparquem en un diposit d'aigua i seguim caminant pista amunt per la que veniem amb cotxe. Al cap d'alguns metres hi ha una pista estreta que baixa cap a ma dreta en direcció a la vallby tati - Escalada deportiva
Vaig enviar l'actualització de totes les vies que dius a la plana d'Ona Climb fa mig any però encara no ho han posat al dia. A veure si tenen temps i ho fan un dia d'aquests. Per la meva part pots penjar la informació de les meves vies. Et dic el que sé del que demanes: *7c a la dreta de la tríada de vies que hi ha a l'extrem esquerre de la paret esquerra, just al costat lby tati - Escalada deportiva
La primera via a l'E del Rei del Mambo la va equipar el Quim i es diu El Rei del Mam... Té el pas dur a bloc que deu n'hi dó i a la placa de dalt no t'encantis. La segona a lE del Rei del Mambo si que la vaig equipar jo i no te cap pas tan dur com l'altra encara que és força exigent, sobretot per als que no som massa alts. Potser si que deuen rondar el mateix grau tot i ser mby tati - Escalada deportiva
Ara recordo el nom de la segona via començant per l'esquerra (equipada per Burgada o Cabau): "Los herejes tambien lloran". És un 7b+ dur, avui en dia potser seria 7c perqué crec que en els inicis de l'esportiva es collava més el grau. El L2 que esta fet de la via de l'Edu és el que surt per l'esquerra i la sortida que no se si esta feta és la que va a la dreta,by tati - Escalada deportiva
Graus aproximats del sector central d'esquerra a dreta: 7b (Kim santacatalina) 7b+ (crec que ho va equipar l'Edu Burgada o Joan Cabau) Aquestes dues tenen un inici comú. Molt bones. 7a+ Revolta en el frenopàtic (crec que es el nom?) 7a Del Rubio. Crec que van ser equipades per Josep Batlle i Salva Gonzalez Inici comú ambdues també. Dios te lave Garcia va ser el primer nom deby tati - Escalada deportiva
Hola, era per aportar-te la meva experiencia com a Osteopata i Fisioterapeuta: Pel que comentes sembla que vas patir una condropatia de rotula causada per una sobrecarrega d'activitat a l'estiu. El cos té uns mecanismes d'autoreparació i lubricació del cartíleg i dels components articulars que cada dia arreglen el que espatllem però que en el teu cas degut potser a no respectaby tati - Lesiones