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Molt bé, gràcies per la info. A veure si en trec alguna cosa de la "Nando Dalmases". F.by five - Vinya Nova
Aquest era el «Quico» Dalmases.by five - Vinya Nova
Hola nois i noies. Algú que l'hagi fet, sabeu si es pot forçar en lliure? També m'agradaria saber si aquesta via es pot fer sense pitonar. I de pas, qui era el Nando Dalmases? Merci per endevant.by five - Vinya Nova
Hola nois i noies. M'agradaria saber si aquesta via es pot fer sense pitonar. Merci per endevant.by five - Vinya Nova
Fa un temps vaig anar amb el peperoni i va sortir tota en lliure excepte 3 o 4 pasos del primer llarg. Molt guapa la via. Sobre el grau ja anava "por ahí la cosa", 6b+/c. Per encadenar-la tota, que es pot, s'ha de ser tot un mestre de l'escalada en fissura, perque es prima (de dits) i desplomada amb peus molt dolents. Al darrer llarg vaig volar perque s'em va petar un cby five - La Trona
¿Qué tal la Escoria Oriental? me han dicho que es muy buena.by five - Riglos
Combinació de vies que es troba a l'esquerra de la Cerdà-Riera. Es pot fer tota en lliure en 6b/c finillo i exposat a la primera part del primer llarg, i després técnic i curiós abans d'arribar a la primera "R". Reunió de dos spits amb anella. La via continua amb una segona tirada molt bona, de babaresa amb empotraments de mans al principi, sortint per la fissura de la dreta dby five - La Trona
Primer llarg impossible en lliure (per persones normals). Deu ser vuité grau mínim. A l'estil clàssic s'ha de fer un pas d'esqueneta per arribar al primer buril. Artifo en uns quants passos fins a arribar a una franja de roca verma característica on el tema canvia i es converteix en una escalada molt guapa totalment en lliure de 6b sobre roca prou bona (originalment A1). El segonby five - Sant Llorenç del Munt
Toño nos dijo que esta vía se hace en 2 horas. También nos propuso una entrada que en dos largos de 6a y 6b nos llevan directos a la cueva. También nos dijo que no hacía falta material. Nosotros pasamos bien siguiendo todas sus indicaciones, pero ojo, que yo diría que lo normal es llevar un juego de friends y tascones y el arsenal típico para estas ascensiones. O si no que se lo pregunten al tipoby five - Riglos
Había oído decir maravillas de esta vía, que era una de las buenas, que era LA VÍA, vamos, la mejor en su grado de todo Riglos. El Domingo nos metimos el Juanjo y yo. Para empezar íbamos sin reseña, sin saber ni siquiera por dónde subía, y sin saber bien dónde nos metíamos. Eso sí, íbamos con un pedazo esquema mental hecho a base de indicaciones de Anaya y Tudela, la noche antes, mientras charby five - Riglos
Esto se supone que está por Cartagena: ¿Alguna pista más?by five - Boulder y psicobloc
Subiendo de Panticosa al ibon de Catieras se ve esta estructura de roca a la que llaman el Dedo de Dios. La foto: ¿Alguien sabe si se escala?by five - Escalada Clásica
Después de recorrer los cuatro puntos cardinales de la isla puedo decir varias cosas. Que no hay ni ambiente escalador, ni escuelas ni nada parecido. Vamos, el caso es que después de tres días no logramos encontrar nada abierto pero encontramos terreno virgen para abrir nuevos itinerarios en los acantilados del "Far del cap de Barbaria" y el de la "Mola", sobre todo. El úniby five - Formentera