El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Albert. la via del GATILLAZO no es la CHAPEROS????????by PASTES - Peladet
VOLKSWAGEN EUROBAN 2500 C.C., 102 CV., 8 PLAZAS, A.A., C.C., E.E., CD DE 12 UNIDADES. 380.000 KM. BIEN CONSERVADA. DEL 2002.by PASTES - Compra, vende, cambia
Felicitats Indi per la via. Una línia molt ben trobada. Avui l'hem fet amb el Raul. quan tingui temps ja fare una piada al meu blog més detallada. Salut i a tibar-liby PASTES - Paret de Catalunya
Kiku jo la vaig fer l'any passat amb la ressenya panoràmica que sortia amb un desnivell antic, no m'enrecordo del número. Salut i a tibar-li!by PASTES - Cara Sur
Avui hem repetit amb el Sergi Vergés aquesta via restaurada i molt ben restaurada. Via boníssima, per qui li vagi aquest rotllo de roca cutre!! Nosatres hem empalmat 1L. i 2L. grau 6c+ amb 7b a l'entrada de la reunió. Empalmat 3L. i 4L.6c 5L. 6b+ , 6L. 6c+ , 7L. 7a+ i empalmat 8-9L. 6b+by PASTES - Frares Encantats
Enhorabona per obrir vies tant bones com aquesta, ahir la vam repetir amb el Jesus. Vam tardar 7'15 h. No ens van sortir amb lliure els 7a+. El segon llarg del off width trobo que és el més expo (nomes portava un 3,5 C. Millor portar no un 4 C sino dos). El 6b del L8 no el vaig trobar expo, si més no comparat amb els altres. Tot plegat una via en la qual tens de tibar del primer a lby PASTES - Pared del Libro Abierto
Ahir vam repetir amb el Jesus aquesta via, la qual em va agradar molt. Tot i així el missatge es per si algú hi va, a Regina, em va caure un jersei a peu de via i no el vaig trobar. si algú el trobés, es de color negre i te una butxaqueta en la qual hi ha un Casio que te 20 anys i la ressenya. Gràcies El resum de la via l'he posat al meu blog: pastesdepedra-pastes.blogspot.com Salut i a tby PASTES - Roca Regina
Piante, a veure si quan baixes a Montserrat m'avises!!!!!!by PASTES - Vinya Nova
Ahir vam repatir aquesta via amb el Paco (un dels aperturistes) Via molt bona , peró també molt exigent. -El material que diu a la ressenya es correcte. -El llarg de 7a/b té el doble de pitons, 6 i no 3. -L'últim llarg també té un pitó més (quina sort la meva!!!) i és el més maco de tots. -Els graus també ens han semblat bastant correctes, tot i així penseu que es té d'anar molt soby PASTES - Paret de Catalunya
Ei Miquel que tal? La via Apostasia la van repetir amb el Jesus i vaig ser jo el que vaig deixar dos pitons per puguer fer tota la via amb lliure i sense pitons, pero realment l'últim llarg surt de 7b+/c, tot i així la via val molt la pena. A veure si buscu un Dijous i vaig a repetir la Raskakeo. Salut i tibar-li. PD:si el Dijous que ve pots em trucas per fer alguna malifeta.by PASTES - Big Wall
Avui el Sergi Vergés i jo hem repetit aquesta via. Ja feia anys que li tenia ganes, peró per una cosa o altre no la feia. Via molt recomenable i interessant. Els graus mes o menys coincideixen amb la ressenya de la guia, peró es pot fer perfectament sense pitonar, sense ser cap "lolo". Així que ja ho sabeu, a tibar-li tios!by PASTES - Roca dels Arcs
Si algú té intenció de anar a escalar a la paret d'Aragó (Montrebei) el camí està totalment destrosat al principi per atravesar el riu. Si no es amb un 4x4 no hi aneu. Avui hem repetit amb el Xuli la via 7 Venes. Molt disfrutona i recomenable. Salut i a tibar.by PASTES - Escalada deportiva
Avui hem repetit amb el Jesus aquesta via. Primer hem anat al Puntal a fer UNITAT CORONÀRIA que esta reequipada i com sempre et deixa un bon regust de boca. Nomes baixant del Puntal tens a davant la Desgraciada i amb 10 minuts estàs a peu de via. Sobre aquesta felicitar als veterans aperturistes. Via molt guapa amb un equipament generòs però que cal escalar. Els graus més o menys son correby PASTES - Escalada deportiva
Yo si que estoy hasta el gorro de ti. La recompensa sera que te rompan la cara, pero a ti mamarracho.by PASTES - Escalada deportiva
El dijous passat vam repetir amb el Jesus, aquesta via. Molt ben trobada, un primer i segon llarg guapissims i el demés més fàcil peró sense desperdici. Ideal per combinar amb la Destellos (per exemple). Salut i bones trepades.by PASTES - Peladet
La Roy es dura i expo, i sí que hi ha algún spit. Porteu algún tascó petit a part d'aliens i friends. Ah! i un parell de collons ben posats.by PASTES - Vinya Nova
Per el A2 necessites 2 aliens verds i també i aniria bé un camelot 1. Amb lliure em sembla que es molt difícil. Salut i a tibar-li.by PASTES - Coves del Salnitre
Avui he repetit aquesta via amb el Sergi Verges, molt molt guapa i recomenable. Sense pitonar només caldrà un joc sencer de aliens amb el semafor repetit i un bon joc de tascons. Graus que surten primer i segon llarg (empalmats) 6b. Segon llarg 6c+.Tercer llarg 7a i últim llarg 6b. Saltut i a tibar-li.by PASTES - Roca Alta
Riu, els llargs mes o menys així: primer llarg 6c+ segon llarg 7b sense encadenar tercer llarg sortida de la R molt dificil ? la resta 6c quart llarg 6b salut i a tibar-liby PASTES - Roca Alta
Jo la vaig fer bastants anys i no van pitonar. L'únic era la primara R que només hi havia una peça, a l'ho altre hi havien molta ferralla. Salut i a tibar-li.by PASTES - Vinya Nova
El dia que tú dius el Sergi si que i era però amb el Miquel Blanco, un lloc d'aliens(del negre al lila) camelots 1,2 i 3 i tascons. Salut i a tibar-li.by PASTES - Roca Alta
Avui hem fet amb el Sergi Verges aquesta via a Roca Alta, sense pitons be el Sergi ha fet els dos llargs més durs. La via està bastant més equipada de lo que pot semblar, no ens ha sortit tot amb lliure, poder hi ha passos de 7b. Algu a alliberat aquesta via? Salut hi ha tibar.by PASTES - Roca Alta
Colegues quina via més guapa que us heu currat de lo més guapo que he fet a Montrebei. Avui l'hem repetit amb el Sergi Verges, sort que ell a tibat de primer en les dues tirades de 7a+ perque ...deu n'hi do!!!! Els graus de les ressenyes em semblen correctes el material també i el equipament suficient per no patir pero no sobre ni un. Bones escalades i a tope!!by PASTES - Paret de Catalunya
Algú sap si aquesta via es pot fer sense pitonar? Gràcies i a trepar!by PASTES - Roca dels Arcs
Jo la vaig fer fa nou anys aquesta via, el segon llarg es el mes entretingut peró tots els claus entren bastant bé i l'últim llarg es una mica lios i guarro. El material utilitzat no men recordo, peró serà lo que diu la resenya de la revista. Vam tardar quatre hores. Bones escalades.by PASTES - Coves del Salnitre
Ahir dijous dia 30, el Jesus i jo vam fer aquesta via a Ordesa. Tot i que els "lolos" de la zona diuen que es una via molt equipada, a mi no em va sobrar ni un seguro dels posats. Via al.lucinant, super vertical i que cal apretar cada centimetre de la via. Salut i bones escaladesby PASTES - Pared del Libro Abierto
Dijous dia 23, el Jesus i jo vam fer aquesta via al.lucinant. Primer felicitar el Salvador per aquesta apertura la cual la considero dura, molt dura. Cal dir que el Salvador diu que la roca es bona en general, pero hi ha molts trossos de roca dolenta, i lo que si que es cert que cal tindre una bona tecnica per col.locar els segurus i portar aliens i friends repetits. Salud i bones escalades.by PASTES - Cienfuens
Avui hem repetit amb el Miquel les dues vies, felicitar al Miquel i a l'Albert per a aquestes dues vies, que es poden fer en el dia sense cap problema. Hem forçat el tercer llarg de l'Aromes i es possible que sigui 7a+, en canvi penso que el 6c seria com a molt 6b. El primer llarg de la Ni Contigo tambe a sigut alliberat un 6c+....potser, be tot aixo tampoc es important lo guapo sonby PASTES - Carreu, Serra de