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Pel que diu la ressenya anaves en solitari. Amb què t'assegures normalment? Tinc curiositat per saber quin aparell et va parar la caiguda...by Riu - Tossal de la Feixa
Un dia parlant amb el Paca, autèntic enamorat de la Falconera, em va explicar que havia fet totes les vies de la paret. Doncs bé Paca, que sé que rondes per aquí, explica'm com vas fer la Passa pel tubu. És broma, suposo que l'hauràs fet sense passar pel tubu, jejeje. Nosaltres, que som molt fins hi hem passat però ens hem hagut de treure el material i el casc. La via ens ha agradat soby Riu - Sant Llorenç del Munt
Guapa vía, en conjunto muy bonita y equipada prácticamente, excepto algún paso en el primer, segundo y tercer largo. El segundo largo cutrillo resta puntos pero es de puro trámite. Tercero de 6c/7a para rememorar, buenísimo. Cuarto de 6c corto pero intenso seguido de una plaquita con canto muy bonito. Quinto y sexto de trámite pero bonitos. Algún tascón y/o friends.by Riu - Vinya Nova
Itinerario muy bueno pero para los que nunca hayáis oído hablar de esta vía andar con cuidado y medir vuestros límites pues no se trata de una vía para todos los públicos y más teniendo en cuenta que en la guía del Luichy quizás no se desprenda el carácter expuesto del itinerario. Equipamiento a base de spits, pitones y pitones falcados que tienden a alejar. El segundo seguro, un mega-bong es unby Riu - Vinya Nova
Felicitats bous!!!! Així com queda la via llarg a llarg?by Riu - Roca Alta
Se me olvidaba decir que adivinar el grado de una vía por las indiciaciones que nos has escrito viene a ser algo bastante difícil. Mírate este artículo y este otro que acabo de colgar.by Riu - Escalada Artificial
Nacida en el encuentro de artifo de Vilanova de Meià: ¿Porqué necesitamos un acuerdo sobre una nueva graduación de los itinerarios de escalada artificial? 1. La evolución de los materiales y las técnicas utilizadas en la escalada artificial ha llevado a esta especialidad hasta un nivel muy alto, hasta tal punto que la graduación que refleja la dificultad de los itinerarios supone una limitaby Riu - Escalada Artificial
Ya tienes un proyecto. ¡Genial! Creo que o mejor que puedes hacer es esperar hasta ganar la suficiente experiencia y confianza como para poder valorar si puedes subir por ahí. O bien compartir tu proyecto con alguien con más experiencia. Piensa que al ser un primer largo la caída puede ser fatal si las cosas salen mal. O lo mismo empieza encima del mar con lo que la caída, si desploma, podría nby Riu - Escalada Artificial
Últimament hem anat descobrint vies noves per la zona de la Trona. Algú té idea d'on es pot treure info? Hi ha una zona a l'esquerra de la trona (mirant la paret) on hi han unes tal LLuis, Drac i no recordo més. La Drac està bastant mal assegurada. De la primer xapa no vam passar perque et jugues una caiguda amb el terra de les que trenquen cames. Res, que no sé qui deu obrir les viesby Riu - La Trona
Si la vols fer a vista no llegeixis això. Ens hem ficat per veure què tal però com que no hi ha croquis ni info sobre les vies noves de la Trona doncs no sabíem ni graus ni material necessari. A l'aventura. La via en qüestió és per resumir INHUMANA. La roca necessita que les cordades l'acondicionin. Surt tota en lliure però no ha sortit al primer pegue per vuelaken al sostre al rellby Riu - La Trona
No recordo ben bé el nom però el que si recordo és que és BONÍSSIMA. Suposo que també perque va sortir a vista. Deu ser 6b/6c amb algun tram obligat. Moviments en alguna part genials. Cal que passin les cordades per acabar de trencar els cantos dubtosos. L'últim llarg es pot obviar i baixar de la "R" amb una sola corda (2 parabolts amb anella 20 o 25 metres). En principi no cal reby Riu - La Trona
Hola gent! Molaria fer una llista amb els A5+ que ronden pel món. Començo jo: Suicidal Tendency, Morral del Cavall, Montserrat. Kagatini Wall, Paret dels diables, Montserrat. Harakiri, Montgrós, Montserrat. Wyoming sheep ranch, Yosemite, USA. I els A6: Intifada, Fisher tower, Usa.by Riu - Escalada Artificial
Hola Paca i Pelut. Què tal la via? l'A5+ és per l'exposició, per la dificultat tècnica o per tot? Ho preguntava perque no m'agraden les repises. A veure si em podeu donar algun consell per gaudir d'aquesta via que sembla molt guapa. No sé, la veig molt atractiva perque la Kagatini Wall sembla una destrossa-ronyons, potser massa llarga per la motivació que tinc ara.by Riu - Escalada Artificial
Se me olvidaba... ¿Y la Midriasis? Me la han aconsejado.by Riu - Riglos
Holas, ¿qué tal está la Catalanes al Mallo Pisón? ¿Está bastante precaria? Merci en avant.by Riu - Riglos
Una pregunta para los locales. Conozco la "supercrack" un fisurón increíble, pero me gustaría saber si hay más fisuras con esa estética y calidad, entre quinto y séptimo grado. A ver si sale un lista con las mejores fisuras de San Bartolo.by Riu - San Bartolo
Me gustaría saber cómo se baja de esta mítica vía porque en la guía no explica mucho, tan sólo dice que desde la cuarta reunión (si no recuerdo mal) se puede rapelar, pero no describe el descenso si optas por subir hasta arriba. Hablé con un portugués que la había hecho y había salido por arriba y la verdad es que no me aclaré mucho con lo que me explicó pero entendí que tardó 2 horas (!). Graciby Riu - Chorro, el
I què tal per fer-la en lliure? Hi ha color? o deu quedar algo inhumà?by Riu - Oliana
Esperó Sánchez (Esperó NO) al Serrat del Moro, 240 m. MD+ Què millor descripció i ressenya que la que va fer el Piju al seu blog Només matissariem una mica els graus... Primer llarg de 6a/6b que et porta a una reunió bastant penjada. Segon llarg de 7? si ho fas tot en lliure (segur que algú ja l'ha fet en lliure, però no és gens fàcil, presa molt petita, portar gats super pby Riu - Serrat del Moro
La meva primera via a Montserrat, farà ja uns quants anys (molts, he perdut el compte!). Per això tenia ganes de repetir-la i compartir-la. En la primera primera ocasió vaig pujar a l'estil clàssic i amb quina por!. L'Elvira de l'hemisferi Nord ens va explicar terrorífiques històries de potents escaladores que havien necessitat l'ajut dels bombers per sortir d'allà. Vby Riu - Santa Cova
Tienes un montón de información en las siguientes páginas: En francés: En inglés:by Riu - Aiguille Dibona
Vía buena que con el tiempo se limpiará hasta quedar una vía buenísima. Pal "Alvarín", explícame cómo se hace el techo en chimenea porque mira que le puse imaginación pero nada, no salió en chimenea ni de coña. En todo caso IMPRESIONANTE, como el largo anterior. Pa l'"Albert", ¿dónde pones esos dos juegos de friends? A nosotros nos sobró bastante material en casi tby Riu - Pared del Libro Abierto
Volem anar al Vignemale, segurament sortint divendres o dissabte p'er estar.nos'hi fins dilluns o dimarts o fins i tot per estar-nos més dies. Potser anem per Espanya, ja veurem. Algú de Barcelona o rodalies s'apunta?. Som dos i volem compartir vehicle doncs encara hi caben tres més.by Riu - Punto de encuentro
Buena opción para cuando aprieta el calor, con el viento incluso nos apetecía estar al sol. Hay una pequeña aguja que cuenta con vías en la cara norte, es el Dau. Vías fáciles de escuela equipadas con parabolts. Fisuras, diedros, placas en un ambiente alpino y con una aproximación relativamente corta (15 minutos aunque hay que sumarle el acceso en coche, una media hora, más o menos desde el valleby Riu - Agulles d'Engolasters
El pasado sábado 7 de julio estuvimos asándonos en los sectores frikis del Solà d'Enclar. Sombra a última hora de la tarde por lo que pringamos bastante. Hasta entonces mucho calor y aunque hay árboles a pie de vía estos más bien estorban porque no dejan entrar ni el menor indicio de brisa. El sector finiquito sólo lo visitamos y porque buscábamos vías fáciles así qeu nos trasladamos aby Riu - Solà d'Enclar
+ Escalada en el Wadi Rum + Artículo sobre la apertura de la vía "Les Enfants de Don Quichotte" (ED 640 m. 6b A1) en la pared del Nassrani por Christian Ravier y Arnaud Gillaumeby Riu - Wadi Rum
En hay un montón de reseñas de Adrar, Tesnou, Daouda, Hadriane, Iharen y Tezouilaigs.by Riu - Argelia
Paret del Coscoll (més coneguda com Paret del Doll). Via Manowar. A nosaltres ens ha semblat un itinerari normalet, amb algun llarg interessant però tampoc res de l'altre món. Això sí, hi ha 10 metres de l'antepenúltim llarg que són espectaculars però que malhauradament saben a poc. L1 - 6b+. Molt attlètic. Pujeu amb el MPP (Mínim Pes Possible): unes quantes cintes i un joc de taby Riu - Doll
No te olvides de las últimas reseñas del Taghia de la página del tivel:by Riu - Taghia