El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
La setmana passada vam anar a repetir la via del Llop Pirata amb el Willow i l'Adrià Chueca. Cap de nosaltres en teníem massa informació tot i que sobre el paper semblava una via prou atractiva; només sabíem que l'havia oberta un "yanki" anomenat Phil Waters en una estada per les nostres muntanyes, i posteriorment repetida pel Kim Santacatalina feia un munt d'anys. Així qby kiku - Cara Sur
Ahir vam repetir una via al Roc Galliner. Es troba a la dreta (baixant) de la part de baix de la canal on começa la via Clivella. La vam fer amb 3 tirades de 50, 60 i 30 metres respectivament i on la tònica són fissures d'empotrament. Si algun fanatic de l'Alt Urgell o de vies rústiques sapigués de quina via es pot tractar agraïria que m'ho fes saber. Feia temps que volia escalar eby kiku - Escalada Clásica
Dijous passat (18/11/2011) vam repetir aquesta preciosa via en un dia fred i boirós. Els companys de cordada van ser l'Aniol i el Llullu. NOTA IMPORTANT: al llarg 6 just abans de flanquejar a la dreta deixant la Fredi-Picazo (que va recta) ens vam quedar amb un pitó a les mans i hi ara hi ha una bona galeta en un pas delicat. Ho sentim, però no duiem martell. Si voleu pogeu un uiversal i unby kiku - Peña Montañesa
ji,ji,...n'estaves informat malprit. Així queda més ben reflectit tot plegat. Au, highliner! fins aviat!by kiku - Roca Gran de Ferrús
Ressenya acabada de sortir del forn d'una via oberta ja fa uns dies, bastants dies... Després de vàries jornades d'aventures i desventures ens va sortir aquesta via. Vam disfrutar d'allò més en un entorn idílic. La via és exigent, destacar el primer llarg, 5 estrelles, el 2on està més concentrat i roca no tant bona, i el 3er no ens ha sortit en lliure, de totes maneres, fins el 1eby kiku - Roca Gran de Ferrús
Osties, nosaltres no en portàvem i no ens van pas fer falta. Però...no sé, amb V+/6a diria que es va tirant guai. Això sí, tan els pitons nous com els vells, mola homologar-los...La via val molt la pena! Apali!by kiku - Aeri
Hola, el willow i jo hi vam anar la setmana passada i ens va agradar molt. Roca com les vies veïnes, increïble, i la fissura força neta. Amb el reequipament vam fer amb algun tascó mitjà, el semàfor d'aliens i els camalots 0,75, 1 i 2 prescindible. Realment una molt bona via que va sortejant plaques típiques de la zona i fissures a protegir. Els graus de la guia de l'Hita de la nordby kiku - Aeri
Via molt, molt bona. Roca, en general, d’alta qualitat. Els passos més difícils dels diferents llargs són trams curts, aïllats i de placa en adherència; increïblement bons. Recomanable dur-hi els peus de gat ben afilats i el centre de gravetat calibrat per poder-los forçar satisfactòriament. Es poden empalmar varis llargs segons la ressenya d’aquesta mateixa web i els graus ens van semblar méby kiku - Cara Sur
Kins inkansables....ja mola!!! Una raó més per seguir progressant en el lliure en tàpia pels k repetim! Enhorabona!!!by kiku - Pared de Aragón
Osatia! on puk trobar ressenyes d'aket pany de paret? o del ferrús en general? recordo haver vist algu en un "terreno de aventura" d'una desnivel, peró no sé si estava massa bé...és que estem obrint una via a la part de més a l'esquerra amb el R. Maestro i vam veure alguna cosa començada k l'arcarons ens va dir que no arribaven a dalt i k només eren projectes molt veby kiku - Roca Gran de Ferrús
Per acabar la maratoniana estada a ordesa aquesta gran via, animat per l'inacabable energia del willow. Final apoteòsic entre sostres i plaques, roca impressionant, es va deixar fer més del k semblava. La ressenya està molt bé, el k passa és k sóc un sapastre però el bowot amb el k anava encara ho és més...je,je ;-) això si, es va currar un offwidth d'aquests amb molta classe...!!by kiku - Pared del Libro Abierto
Un altre viot d'ordesa. més dura del k creiem. déu ni do amb el Gàlvez...diria k és la 1a k faig d'ell i tela... non-expansion total: 5 o 6 pitons i 3 camalots abandonats, qüasi totes les reunions desequipades. les primeres tirades la roca no mola gaire i vas navegant però millora, als sostres és boníssima. la topo de l'Albert de putamare. El LL5 mola saltar-se la Ropcional guardanby kiku - Fraucata
Els llargs de dalt són per flipar i les fotos que sortirien desde dalt l'esperó del trident (cosat del camí) de concurs....si algú va a fer aquesta via, l'aurora o la marrasquillo o per l'avora a obrir que enganyi a un fotògraf... ORDESA = INHUMÀby kiku - Pared del Libro Abierto
Ahir vam anar a repetir aqauesta via amb el màster king. Molt bona en un lloc molt interessant i tranquil. Ens van anar sortint totes les tirades anant de primers, en canvi, anant de segons se'ns van petar alguna cosa: el cantu clau del llarg 3, però no tot, encara en queda un bon tros i diraia que aguantarà i no crec que modifiqui el grau; tb sen's va patar una pedra sospitosa del llaby kiku - Turbón
Ei! Trobaràs info en aquest mateix blog buscant per "fins el moll de l'os", és una de les últimes vies de la geganta i pinta molt bé! Apa, aviam si et serveix!by kiku - Geganta Adormida
Si algú es va endur unes cintes de la Gravera de dues vies (6c i 7b) que estaven montades i ens les vol tornar que es comunica a aquest correu: mfurra@gmail.com Vam escalar-hi dimecres passat i sen's va posar a ploure a vots i barrals, ens vam esparar més d'una hora i no parava. Vam tornar-hi divendres pensant qby kiku - Perdido / encontrado
Felicitats! Guapa la via, per disfurtar en tots els llargs! i molt bo l'horari. El willow k al setè llarg cau al crutx, s'ho mira, li surt, reunió, es despenja, reposa i li fot letxasu de primer, no té remei... Segui-li apretant a la tàpia, k això no té preu!by kiku - Paret de Catalunya
Merci Ferren! Sí k ens fa falta un cursillu intensiu d'ordinadors... La via és boníssima, no la tenia de les primeres de la llista de Montrebei (és el k té anar amb el willow) però realment val molt la pena, és autèntica de veritat. I el flanquix del LL15 té trukillu, (els k vulguin anar a vista k no ho llegeixin) hi ha un forat amagat una mika més amunt al tros més xungui i es fa de pby kiku - Paret de Catalunya