El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Orientación Este. Es un sector de tarde. A eso de las 14/15 h. si no me equivoco. Tienes las reseñas por aquí:por five - Boulder y psicobloc
Gràcies per la info. Em sonava que ja estava acabada.por five - Escalada Clásica
Bones. Algú coneix la via (i de pas vies adyacents) que hi puja directament desde la font de la Llum? Em sona que és del Xavi Teixidó. On puc trobar la ressenya? Feia molt bona pinta la primera fissura.por five - Escalada Clásica
Una bona iniciativa per fotre aquells que es dediquen a robar-nos d'aquesta manera. Lo dels 100 euros és per posar la por al cos. El Col·legi d'Advocats de Barcelona, mitjançant el president de la secció del dret de la circulació, Joan-Carles Rio-Valle, ho ha fet públic així: "El que han fet no és sancionable, no hi ha cap norma que ho estableixi. Tot allò que no està prohipor five - Noticias
També valen molt la pena l'Havana rapelant de la segona "R" per empalmar amb la via nova del costat. Combinació molt guapa!por five - Plantació
No se puede comparar el polartec power stretch con el primaloft, son diferentes. El Polartec power stretch es más bien una capa paraviento elástica. El primaloft en cambio viene a ser más bien como un relleno de pluma "imitación", osea, la típica fibra sintética de los sacos de toda la vida que no son de plumas pero mejorada. Y el soft shell es un tejido un poco impermeable y paravientopor five - Técnica, equipo y material
També hi ha al C/Papin (Sants), paralela a C/Galileu, una tenda de calçats que també arreglen peus de gat. Et fan sola vibram o fiveteen per uns 19-20 euros sola y puntes.por five - Técnica, equipo y material
L'altre dia hi vam anar i em vaig quedar amb uns quants dubtes: Què tal les vies de l'esquerra del tot? em refereixo a la Distància Europea, Autiloff, Patufet i variant. Què tal la part superior de la Pato Mareado i la Cerdilandia? I al costat de la "Infraganti" hi ha una via nova, oi? sembla de dificultat similar. Ara toca s'hi pot escalar a l'ombra gairebépor five - Colónia Puig
Per acabar una de les clàssiques, boníssima també en el seu grau. Està equipada però poden anar bé els friends i tascons si volem practicar i assegurar algun "aleje" en terreny fàcil. La ressenya que vam portar la del blog escalatonks El proper dia li fotrem un tiento a les vies que van per la placa de l'esquerra, feien molt bona pinta les "Zoe", "Cuèrvix&quopor five - Plantació
Baixant vam veure vàries vies noves alguna de les quals feia molt bona pinta. La que comença tot just a l'esquerra de "l'Havana Club" no ens va defraudar: una placa de 6a plena de forats com fets expressament. Quin regal! El segon llarg el vam anar a buscar a l'esquerra de "l'Havana Club". Mateixa tònica, brutal placa de forats semidesplomada. Quina passadpor five - Plantació
L'altre dia la vam fer. Molt de compte al que es diu per la red, nosaltres vam pensar que estava equipada i que si volíes podíes portar un alien verd i no vam portar més que cintes però el cas és que la primera assegurança està molt amunt i hi ha una fissura sense res. Així doncs portar uns friends i/o tascons és MÉS QUE RECOMANABLE. El segon llarg molt bó, desplom de forats tricotat. Desppor five - Plantació
¿Has mirado en el foro de piadas, en la sección de Montrebei?por five - Paret de Catalunya
Puedes comprar suela de pie de gato en una tienda de montaña. Si no la tienen tendrás que pedirla...por five - Escalada deportiva
"Eterno romanticismo de un alpinista o como evoluciona el hombre con el paso del tiempo" Este es el sugerente nombre de una vía que hay en Patriarques y que según su reseña a simple vista pinta bastante interesante. E el TDA de desnivel cuenta que fue abierta el 26 de junio de 1988 por Santi Llop y Josep V. Ponce, que es un itinerario prácticamente equipado, casi todo en libre y conpor five - Patriarques
Algú sap els graus i els noms de les dues vies que hi ha a la dreta de la "Despertaferro"? La de la dreta del tot ens va semblar 6a, impressionant pel sostre. La del mig no sabem perque encara no l'hem escalat. Es veia una mica costrosa, val la pena? és guapa?por five - Castellets, els
Esperonats per una confusió hem anat a apretar-li a fondo a aquesta clàssica burilada del 66 que actualment està reequipada amb parabolts. Resulta que un colega em va dir que es podia fer gairebé tota en lliure però parlava de la "Esbarzers"... jejeje, bona confusió. Els primers 2 llargs han sortit a vista, 6a/6b, qué guapo, anar navegant i escollint la millor pedra! Estan pràcticamentpor five - Sant Llorenç del Munt
Aquí tienes una reseña de la "Directa Sur" al Anetopor five - Aneto, Pico de
La més repetida diuen, de les Moles del Don. Serà IVº però en els trams fàcils els seguros allunyen. Així que clàssica serà la via però no és una via recomanable pels que no estan acostumats a les grans distàncies entre seguros. Els llargs de IV+ i IVº estan més equipats. A destacar el segon, la resta no té res especial. Es pot baixar amb 2 rápels desde la darrera reunió i després per la via de lpor five - Ports de Beseit
Simplement comentar que al segon llarg, el de 6b, just després d'una falsa reunió, ens vam estar barallant amb un pas que al final ens va semblar massa difícil per ser només 6b. O bé s'ha petat alguna cosa o no era el nostre dia perque no vam veure la forma de encadenar-lo en lliure. En A0 es pot fer aquest pas i així ho vam fer però els moviments... impossibles!. La via està reequpadapor five - Ports de Beseit
La Full Moon Party se celebra cada mes los días de luna llena.por five - Tailandia
Via molt maca enclavada a la cara nord de la Mòmia i que d'una forma agradable (graus poc collats tenint "els costums locals") ascendeix al cim d'aquesta bonica agulla. Amb 6-7 cintes es passa bé i diria que la segona tirada té 55 metres si no recordo malament. Portàvem una cordda de 60 perque han instal·lat ràpels cada 30 m. Super recomanable.por five - Sant Benet
A finales del año pasado un amigo pasó sin problemas con un coche normal pero a finales de enero intentamos pasar y justo en la primera parte nos dimos la vuelta porque los camiones que trabajan en las obras habían dejado unas roderas que hacían imposible la circulación con turismo. Si hubiésemos ido con un 4x4 habríamos pasado. También podemos informarnos del albergue "Casa Batlle"por five - Pared de Aragón
Otro descubrimiento. Esta zona se encuenta a la sombra (por lo menos a la tarde) y tiene unas vías en calcáreo bastante buenas y nada sobadas. El sector del Castilo II, de lo que vimos, es de lo mejorcito de Cieza. A destacar vías como la "Pirómano al grado" la "Sube ke te ame" o la "Pedrá".por five - Murcia
Todo un descubrimiento. Leiva es una pared corta pero intensa (120-200 m.) que esconde joyas como la Carrillo, una vía de fisuras de hasta 6a+/b+ (según reseña), totalmente equipada con parabolts y que cuenta con un segundo largo de antología. Se puede bajar por una línea de rápeles a la derecha o bien caminando, también a la derecha.por five - Murcia
Sector friki orientado al sur y situado al lado del embalse de la Cierva de Mula. En murciaclimb.com están las reseñas y el mapa de acceso aunque hay que fijarse en los carteles donde pone escrito con edding "Ferrari" en varios cruces que no se reflejan en el mapa. Es un sector con vías muy atléticas y desplomadas, que debe ser perfecto para invierno y imposible en verano pero que empiepor five - Murcia
Hola murcianos, quiero visitar esta semana santa uno de los lugares que menos conozco: Murcia y de paso descubrir las joyas que esconde en sus paredes. ¿Me sabríais decir cuál es el "top ten" de escaladas en Murica que todo "turista" debe visitar obligatoriamente? Busco sectores variados, vías desde deportiva a clásica, de IVº a séptimo. Gracias de antemano.por five - Murcia
Vía clàssica on no està de més portar el kit montserratí (mínim baguetos). És implacablement bona, i encara que nosaltres l'hem fet en dues tirades (amb corda de 70) millor no empalmar els dos darrers. El primer pas al lorito, 6a de sant benet obligat i amb caiguda lletja. Senzillament imprescindible.por five - Sant Benet
Quin plaer de via! una mica sobadeta però una de les millors de la zona. Amb tascons, algun friend i bagues es fa bé. El V+ tècnic de diedre, cal col·locar-se molt bé si es vol fer "a vista". Aplastantment lògica, increïblement bonicapor five - Sant Benet
Es una marca cuya estrategia, al estilo decathlon, busca reducir precios diseñando, fabricando, distribuyendo y vendiendo sus propios productos. Son de zaragoza y a parte de esto no puedo ayudarte mucho más. Seria interesante contar con la opinión de alguien que haya probado la ropa de osso y saber si fabrican aquí "o en la China".por five - Técnica, equipo y material